Sex met een vriend hetero

  • 17 August 2020
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

Badge

Ik zou zo graag iemand willen aftrekken of pijpen ik woon in belgie in provincie Antwerpen maar ik wil zo graag gepijpt worden of da bij iemand doen iemand interesse ik ben 17 aub


3 reacties

Gezien dit geen datingsite is, raad ik jou aan om een website uit te zoeken, die daar wel voor geschikt is.
Echt aantrekkelijk zullen de meesten het ook niet vinden, om met een onbekende van het internet direct het bed in te duiken, dus je zult ook wat meer geduld op moeten brengen.

Hi  Braambes,

 

het klopt wat @MensPersoon  zegt, maar over dat er geen of weinig belangstelling zou zijn, zou ik anders op willen schrijven. Er zal geen of weinig belangstelling zijn van mensen waar jij eventueel voor open zou staan. Ik kan je vertellen (uit ervaring en zonder dat ik er om gevraagd heb) dat er juist best veel belangstelling voor jonge jongens is als je in gesprek komt met vreemden op internet. Zodra je je leeftijd zegt beginnen ze je al in te pakken en dan heb je nog niet eens iets gevraagd.  Dat soort mensen daar wil je niks mee, geloof me. Ik zou daar sws mee oppassen.

 

Ik zou ook niet echt een goeie, betrouwbare site voor minderjarigen weten om contact te leggen met iemand die dat ook zou willen.

Wacht je kans af voordat je iets doet waar je later spijt van gaat krijgen.

 

Is het gewoon uit nieuwsgierigheid dat je zoiets met een andere jongen wil doen of ook om zo meer duidelijkheid te krijgen over je geaardheid?

 

Want als je in contact wilt komen met jongens die andere jongens ook leuk vinden of naast meisjes ook jongens leuk vinden dan zou je eens een kijkje kunnen nemen op de site van Jong&Out:

https://jongenout.nl

die site is speciaal voor jongeren tot en met 18 jaar, maar om lid te worden moet je wel even registreren. Dat is niet ingewikkeld en hoe dat werkt kun je lezen op:

https://jongenout.nl/veiligheid, daar staat ook een video met uitleg

Ze organiseren ook meetings en wie weet kom je op die manier in contact met leuke jongens.

 

Ik weet niet of er in België ook een dergelijke site is, maar volgens mij ben je gewoon welkom als Belg op de NL site van Jong&Out.

 

Succes.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Gezien dit geen datingsite is, raad ik jou aan om een website uit te zoeken, die daar wel voor geschikt is.
Echt aantrekkelijk zullen de meesten het ook niet vinden, om met een onbekende van het internet direct het bed in te duiken, dus je zult ook wat meer geduld op moeten brengen.

Ja maar welke?  Er zijn heel veel reacties dat da juist ni goe is 

Heeft u dan een website

Reageer