Skip to main content

Hey iedereen, 

ik hoop dat er mensen zijn die even de tijd nemen en het lezen..

ik heb een vriend, (ben zelf n meisje voor verduidelijking) en we hebben u anderhalve maand.  Ik hou echt veel van hem en hij zegt dat ook tegen mij dat hij van mij houd. Maar als ik bijv. kijk naar hoe we over whatsapp en snapchat praten, voelt het echt alsof hij geen zin in me heeft of dat hij boos op me is en geen tijd voor me heeft. Vaak laat hij me op geopend staan en reageert hij niet of is hij wel online geweest maar leest hij het niet. Op school, is hij heel erg afstandelijk omdat hij bang is dat hij gaat worden gepest als iemand ons samen ziet door 3 jaar geleden omdat hij toen meerdere keren in elkaar is geslagen doordat hij een meisje naast hem had staan op school. Hij staat soms wel bij me maar hij doet dan geen arm om me heen of raakt me aan zegmaar

MAAR als we i real life bij elkaar zijn, is het gwn alsof al mn dromen waarkomen. 

Nog niet raar denken maar als hij bijv bij mij is, liggen we als t ware de hele tijd op elkaar in ja een soort knuffel positie. Het gaat waarschijnlijk echt raar klinken maar hij heeft hele grote handen, is heel lang, is groot (niet dik maar super brede schouders) en ik vermoed zomaar eens dat zn 3de been zal kmaarzeggen ook niet klein is. ik durf dr op te wedden. Want als ik alstwaren op hem lig dan heeft hij nog geen stijve, maar dr zit wel wat en dat voel ik ook-. Maar toen hij gister bovenop lach, kreeg hij volgensmij een stijve- en die was wel pittig groot, volgens mij schaamde hij zich dood maar daar had ik n beetje schijt aan dus toen ging ik expres ja dr n beetje tja hoe zeg je dat tegen aan duwen met mn lichaam en volgensmij vond hij dat echt totaal niet erg. 

Later die dag zei hij, “zullen we anders kinderen maken?” maar dan een beetje lacherig. Dus ik zeg- jaa kom we doen dat-. En ja toen ging ik maar weer gwn op hem liggen en ja beetje zoenen enzo. 

MAAR er zit een hele grote MAAR aan. 4 jaar geleden ben ik namelijk verkracht, en heb dat ook tegen hem verteld. Maar volgens mij is het daardoor dat hij erg terughoudend is enzo. 

En daarom wilde ik aan jou vragen, hoe moet ik dit doen want ik wil wel graag kindjes met hem maken, heel graag zelfs maar ik weet niet goed hoe ik het moet laten merken enzo.

alvast bedanktt

xx lola(niet echte naam)

Hoi, 

ik begrijp wel dat je seks met hem wil en toon dat misschien ook aan hem geef aan dat je het wilt, raak hem zo veel mogelijk aan niet op school da zou raar zijn gwn als jullie alleen zijn moet je da  is doen

ja inderdaad het is ook belangrijk om met elkaar over seks te kunnen praten dan toon je zelf vertrouwen, zeg tegen hem wat je erover denkt om seks te hebben en hij zal je misschien begrijpen, je kunt het hem zeggen dat je graag wilt en je ziet alles op zijn tijd he ;)

het is ook te zien hoe oud je bent, hoe oud ben je?

groetjes helpendhandje_xxx


Je bent nog zo jong.. en hij is nog beetke terughoudend ik zou zeggen kijk nog ff aan, 


Hoii, 

wat een verhaal mop. Ik heb zelf ook een vriend daarom kwam ik bij dit verhaal. Ik ben zelf 15 en hij is 18. Wij willen ook graag kindjes maar nog niet op onze leeftijd we zijn n halfjaartje samen dus ook niet mega lang. Ik denk dat je gewoon is een goed gesprek met hem moet hebben over dat je ‘het’ met hem wil doen. Ik heb zon gevoel dat hij het dan alsnog rustig aanpakt. Maar ik zou wel gewon aan de pil gaan/blijven en een condoom gebruiken want je wil natuurlijk niet een onverwachts kindje. 

 

Groetjes


Reageer