Vraag

sex hebben

  • 27 November 2021
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik wil seks met een meisje van rond de 14 liefst iets ouder weet een van jullie hoe ik een meisje kan vinden. Ik heb trouwens een kleine piemel maakt dat veel uit voor meisjes


2 reacties

Zo werkt het niet vriend, je gaat geen relatie aan voor seks, dat volgt als je een bijzondere band hebt met iemand. Hiervoor moet je dus ook nooit een meisje proberen te versieren met dit als doel, dan bedrieg je haar! Ik zou geduld hebben als ik jou was, je komt vanzelf de ware tegen een keer.

Groetjes Lucas 

Hallo @Siebren.

ik ga een korte preek houden en hoop niet dat je het erg vind

Ten eerste!
Alles wat ik zeg is vanaf mijn standpunten en totaal gebazeerd op want ik denk en want mijn mening is, ook vermeld ik even dat ik Christelijk ben en dus ook gelovig ben.

Nou hier beginnen we dan,

Als je heel erg van iemand houd en die gene houd ook van jou kan je besluiten een relatie te nemen. Dat is eigenlijk het bekent maken dat je van elkaar houd en dus kijken of jullie samen goed kunnen. eigenlijk een test vase van het huwelijk. Dit noemen we ook wel "verkeering” als je heel erg van elkaar blijft houden en dit langer duurt kan je besluiten te trouwen. dit houd in dat je alles officeel maakt dat jullie van elkaar houden

Nadat je getrouwd bent is er iets speciaals wat je kan doen. iets wat alleen maar van jou en jou vriendin is, iedereen weet dat ik hier sex mee bedoel, het is een geschenk van god. Een kleine babby. Sex is in eerste insantie ook niet bedoelt voor de fun, er zijn niet voor niks soa's

kortom:
Sex heb je met elkaar als je erg van elkaar houd. en samen een kind wilt. Je hebt geen sex met elkaar omdat je er gewoon even zin in hebt.

Nouja mijn mening heb je hier, hopelijk heb je er iets aan!

Groetjes

Just Talking

 

 

Reageer