Skip to main content

sex en liefde

• April 29, 2025
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Ik zou graag willen weten hoe het voelt om sex te hebben maar ik vindt geen vriendin want bijna elk meisje zegt dat ze geen relatie met mij wilt en da is vervelend

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@K.W., ik snap dat het frustrerend en soms best verdrietig kan voelen als het lijkt alsof niemand een relatie met je wil, vooral als je graag die ervaring wilt delen.

Seks hebben is iets heel persoonlijks en het is belangrijk dat het gebeurt in een relatie waarin je je veilig, gerespecteerd en op je gemak voelt. Het komt echt vaak vanzelf, meestal op momenten dat je iemand ontmoet waarbij het echt klikt en die jou ook leuk vindt zoals je bent.

Blijf vooral jezelf, werk aan de dingen die jij belangrijk vindt en wees open om nieuwe mensen te leren kennen zonder te veel druk op jezelf te leggen. Relaties, en alles wat erbij hoort, ontstaan vaak op onverwachte momenten. Het is helemaal oké om te wachten tot jij er klaar voor bent en het op een moment gebeurt dat goed voelt voor jou. Het komt echt wel!

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 6, 2025

Tsja, zoek eerst een vriendin, maar niet zomaar een random iemand. Iemand waar je echt verliefd op bent. Als je dan een relatie hebt, dring seks niet op aub, maar bouw het langzaam op.