Sinds deze zomer heb ik steeds meer contact met mijn trainer, maar ik zie hem meer als een vriend. Hij is iets ouder dan mij. We appen al heel lang over van alles en nog wat. Maar sinds deze zomer maakte hij steeds meer complimentjes en wilde hij afspreken. Eerst in een cafe en netflixen bij hem thuis. Daar ben ik allemaal niet echt op in gegaan, want ik dacht dat hij gewoon een beetje aan het dollen was. We zeggen wel vaker tegen elkaar ‘’ik kom naar je huis toe hoor’’ dat soort dingen. Hij bleef elke keer maar vragen en we bleven appen.
Op een dag kreeg ik een appje dat zijn vriendin (hij heeft een vriendin) niet wilt dat wij zoveel contact met elkaar hebben. Vanaf toen begon ik het een beetje raar te vinden, want we appten wel veel maar dat was gewoon op een vrienden manier. Hij antwoordde daarna niet veel, maar ik bleef vragen wat er nou precies aan de hand was. En toen zei hij dat hij met me wilde afspreken. En niet voor een leuk filmavondje maar voor seks. Ik dacht dat hij me leuk vond, dus ik zei dat hij een vriendin had en dat dat niet kon. Maar hij wilde het toch en hij zei dat niemand het hoefde te weten. Vanaf toen ben ik anders naar hem gaan kijken en ben hem toen ook leuk gaan vinden. Dus op een gegeven moment wilde ik ook met hem afspreken en echt na maanden kon het eindelijk. We hebben voorspel gedaan, geen seks want hij had geen condoom. Ik wist dat het fout was, omdat hij al een vriendin heeft. Maar ik werd zo verliefd dat ik hem elke dag wel wilde zien. Het contact werd vanaf dat moment steeds minder en hij appte eigenlijk alleen nog maar als het over de training ging of als hij kon afspreken (voor de seks).
Op een dag waren we weer aan het appen want we wilde de volgende dag afspreken en toen heb ik hem verteld dat ik dacht dat ik hem leuk ging vinden. Ik had gehoopt dat hij dat ook terug zou zeggen, maar hij zei ‘’oh dat is niet erg handig, wil je dan nog wel afspreken? Of is dat moeilijk voor je?’’ Ik was best teleurgesteld, want ik denk niet dat hij mij ook op die manier leuk vind zoals ik hem leuk vind. We hebben alsnog afgesproken en ik begon hem telkens leuker te vinden.
Na 3 keer afspreken hadden we het nog niet ‘’echt’’ gedaan, alleen voorspel. De eerste 2 keer hadden we nog geen condooms en de 3e keer zei hij vlak voor we gingen afspreken, dat hij wel van hardere seks hield en daar schrok ik een beetje van, dus durfde ik het toen niet meer. Hij vond dat erg jammer, maar ik zei dat ik het ging goed maken. Hij zei ‘’komt goed’’. Een paar dagen daarna zag ik dat zijn snapaccount was veranderd. Ik kon geen enkele gegevens meer van hem zien, dus ik dacht hij heeft me geblokkeerd. Maar ik stuurde hem een snap waarom hij me had geblokkeerd, en hij kon die nog gewoon openen. Hij zei dat hij waarschijnlijk was gehackt. Ik denk wel dat dat de waarheid is, want zijn account komt niet overeen met hoe een account eruit zou zien als iemand je heeft geblokkeerd of verwijderd. Maar sindsdien zegt hij ook bijna niks en als ik hem vraag om te praten of om af te spreken, negeert hij dat. Ik weet niet of dit aan mij ligt. Dat hij bijvoorbeeld teleurgesteld is omdat ik de vorige keer weer niet wou en hij niet meer wilt, of dat er wat aan de hand is in zijn omgeving ofzo en hij daarom niet reageert. Ik weet dat dit fout is en dat het eigenlijk niet kan. Maar hij begon met dit alles en ik heb me erin mee laten slepen. Maar wat moet ik nu doen? Want ik snap als hij bijvoorbeeld niet meer wilt, maar ik wil er wel met hem over praten en het dan op een goede manier voor ons beide afsluiten (want ik zit nu met allemaal vraagtekens). Maar ik weet niet of ik hem nou over iets van een week ofzo weer moet appen, want ik wil ook niet opdringen ofzo. En de kans dat hij dat ook negeert is aanwezig. Hoe moet ik dit aanpakken? En ik weet niet of hij mij leuk vind. want als je seks met iemand wilt die je kent dan vindt je diegene toch wel een beetje leuk?
PLEASE KUNNEN JULLE MIJ HELPEN? WANT IK ZIT ER NU ELKE DAG OVER TE PIEKEREN.