Vraag

seksuele aantrekkingskracht voor een goede vriend

  • 27 August 2023
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Help, ik voel (tenminste dat denk ik) een soort van seksuele aantrekkingskracht voor een goede vriend van mij. Maar het gaar nog een stapje verder, ik merk dat wat minder in mijn vel zit, en ik denk dat dat daar komt. Wat kan ik hieraan doen?

Ook word ik steeds erg geil als ik een deel van zijn boxershort zie, of zelfs een stukje van zijn lichaam.

Ik wil het hem wel vertellen, maar steeds durf ik dat niet. Of is het juist niet slim om het hem te vertellen?

Kunnen jullie mij misschien helpen met dit probleem?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Tja dat kan. Zou het alleen niet uit het niks vertellen want dan heb je grote kans dat hij denkt van “wat???”. Zou dan zorgen dat jullie beetje close zijn op een goed moment en dan kijken of hij wat ‘flirt’ signalen teruggeeft. 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Rien!

Zoiets kan wel moeilijk zijn. Ik heb tegen een vriend van mij gezegd dat ik trans ben, ik heb het gewoon opeens eruit gegooid en hij vond het helemaal niet erg. Dit is wel een beetje wat anders, maar als je echt op hem verliefdt bent dan moet je het ooit toch tegen hem zegen. Dus pak gewoon een moment waar jij het fijn vindt om te vertellen en doe het dan. Zelfs al zou hij niet het zelfde terug voelen dan zou ik niet weten waarom ik het erg zou vinden. Veel succes ermee!

Liefs Caiya 

Reageer