Seksueel gefrustreerd

  • 18 July 2023
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben een meisje van bijna 17 en om met de deur in huis te vallen, ben ik al een tijdje seksueel gefrustreerd. Maar nog meer verlang ik naar een relatie. Ik weet gewoon niet wat ik met mijn frustratie moet. Ik heb tot nu toe maar één relatie gehad en daarin was het enige (beetje) seksuele contact dat ik heb gehad zoenen. Ik voelde me seksueel ook niet echt tot diegene aangetrokken. Maar zo langzamerhand wil ik dus gewoon heel graag eindelijk eens een keer echt seksueel contact ervaren met iemand (het liefst met een meisje en zonder dat het friends with benefits is), maar ik ben hartstikke single...

Nu heb ik een goede vriend, ik ken hem 2 jaar nu, waarmee ik... Meer wil dan vriendschap. Het ding is alleen, met hem weet ik niet of ik ook iets seksuééls wil. Ik voel me super comfortabel rond hem en ik weet zeker dat ik eigenlijk meer met hem zou willen hebben dan een vriendschap, maar ik heb dus niet echt behoefte aan seksueel contact met hem... Denk ik. Anyway, je zou dus kunnen zeggen dat ik het omgekeerde van friends with benefits met hem wil? If that's even a thing. Ik heb echt geen idee of hij zoiets zou willen tho en ik durf het hem eigenlijk ook niet te vragen, want ik ben bang dat hij nee zal zeggen en zich ongemakkelijk zal gaan voelen rond me.... Dan zou ik de enige bij wie ik me nog echt op mijn gemak voel verliezen... Maar ik heb dit verlangen naar 'het omgekeerde van friends with benefits' al een jaar of zo... Wat moet ik doen? Met hem? En losstaand van hem, met mijn seksuele frustratie? 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou kijken wat je nouw echt wilt wil je geen fwb dan zou ik kijken of je een relatie met hem wilt misschien? En kijken of je ook de relatie met hem op deze manier te veranderen

Reageer