Vraag

Seks. Wat zouden jullie doen?

  • 6 May 2023
  • 7 reacties
  • 368 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 3 reacties

Hoi allemaal, ik ben een 15 jarig meisje en laatst bij koningsnacht had ik met een 18 jarige jongen gezoend en daarna hebben we nog wat meer gedaan in een steegje (gevingerd en afgetrokken) nu zijn we een klein beetje aan het sexting via snap en wilt hij met mij afspreken en ik wil dat ook wel. Alleen hij wilt seks met mij maar ik hoef dat nog niet vind me zelf daar nog wat te jong voor en wil het in een relatie en ik weet dat hij geen behoefte heeft aan een relatie op dit moment maar ik zou opzich wel gewoon met hem willen afspreken en dat we dan zoenen vingeren en aftrekken maar niet meer maar ik weet niet zo goed hoe ik hem dat duidelijk wil maken want ik ben bang dat als ik het via snap zeg dat die helemaal niet meer wilt afspreken.

Wat zouden jullie doen?


7 reacties

Badge

Heyy, wat vervelend! Ik heb ook een vervelende ervaring gehad met een jongen. Maar ik durfde geen nee te zeggen. Ik zou vooral eerlijk tegen hem zijn. En als hij dan niet met je wilt afspreken dan was hij het gewoon niet waard. Ik snap dat het waarschijnlijk lastiger voor je voelt en je hem misschien graag wilt zien, maar als hij je grenzen niet respecteerd moet je hem gewoon laten. Dat is het beste.

Hoop dat het wel goed met je gaat <33

Reputatie 4
Badge +1

heey, 

Ik heb zelf ook zoiets gehad en heb hem toen gewoon op een subtiele manier duidelijk proberen te maken dat ik er niet klaar voor was, en als hij dit bij jou niet snapt dan mag je best wat ruwer zijn als je het echt niet wil. Ik snap ook dat het dan eng is om nee te zeggen, maar als je je er echt niet fijn bij voelt heb je altijd de vrijheid om nee te zeggen

hoop dat je er wat aan gehad hebt <3

 

Je moet altijd eerlijk zeggen dat je iets niet wilt, aan de andere kant zeg je ook dat je hebt gezoend en hem hebt afgetrokken en jij gevingerd bent in een steegje, heel eerlijk gezegd vind ik dit een beetje “goedkoop”als je snapt wat ik bedoel… hiermee heb je hem wel laten weten dat je dus best makkelijk om met iemand iets te doen die je bijna niet kent.  Zou als tip geven, geef jezelf niet zo gemakkelijk weg en stop met dat sexting gedoe in snap en zeg tegen hem dat je niks wilt.

Badge

hii goed dat je al weet  wat je wilt en hoe je dat wilt je wilt gewoon vastigheid hebben en dat is voor jou een relatie hebben. leuk en aardig dat hij je wilt vingeren en dat jij hem aftrekkt maar zo komen we er niet uit ik heb het gevoel alsof hij je alleen voor seks wilt en voor de rest niks meer maar schat luister naar je gevoel laat hij je geen boel sh*t vertellen en wees gewoon lekker je zelf en vertel hem ook wat je als vrouw meisje wel en niet wilt

Reputatie 7
Badge +17

Duidelijk je grenzen aangeven. Hoe je dat duidelijk maakt? Gewoon zeggen dat seks niet gaat gebeuren. Eerlijk gezegd vind ik hem sws een 🚩  Hij wil je duidelijk alleen daar voor gebruiken. Je moet het zelf weten maar ik zou met hem kappen.

Badge

@TikTak 

 

Ik hoef geen commentaar op wat ik ben omdat ik dat in een steegje heb gedaan. Ik schaam me er zelf niet voor en ik ben zeker niet makkelijk...

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

@MWM Ik geef geen commentaar, alleen een mening, maar vervelend als je dit zo opvat? Heb je ook advies gegeven, vond ik alleen een beetje lastig juist omdat je iets hebt gedaan waar je geen spijt van hebt, maar naar mijn idee wel een bepaald signaal mee hebt afgegeven. Maar hé lekker doen waar jij je goed bij voelt.

 

Reageer