Vraag

Seks tegen mijn zin, zit ik fout?

  • 17 May 2024
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Hi allemaal, ik heb dus al een tijdje een probleem en ik ben bang dat ik iets fout gedaan heb.

zomer 2023 had ik een jongen ontmoet en het was gewoon gezellig. Ik had hem een keer gepijpt en hij wilde heel graag seks. ( ik wilde dat niet want de jongen met wie ik de eerste keer seks had gehad wilde daarna niet echt iets met me te maken hebben. werd daar erg onzeker van en was niet van plan nog seks met iemand te hebben op vakantie.) ik had dat verhaal aan hem uitgelegd en dat ik het eigenlijk niet wilde. hij bleef doordrammen en zei dat hij dat nooit een meisje aan zal doen. uiteindelijk stemde ik in. 5 minuten na de seks zag ik hem met een andere meid zoenen. Ik praat hier niet veel met mensen over aangezien ik het gevoel heb dat het mijn schuld is. het voelt alleen wel als onvrijwillige seks. Ik wil graag jullie mening horen. pls help me!🩷


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

 

Hoi! Ten eerste is dit dus zeker niet jouw schuld! Ten tweede is dat een misselijk makende actie van zo'n vent. Hij heeft je zo te zien verleid en op zijn zachtst gezegd gebruikt. Dit soort 'jongens' zorgen voor ontzettend veel psychische schade bij andere goed bedoelende mensen en leeft zelf onbekommerd door. Verschrikkelijk zijn ze. Ik zou me bijna schamen om zelf een jongen te zijn zeg maar. En jij zit nu met dit gevoel. Ik weet niet hoe ik je kan opbeuren maar in ieder geval heb jij nergens schuld aan en is jou niets te verwijten! Die kl****** heeft zich beter voorgedaan dan ie is en jou overrompeld.  Het spijt me echt voor je dat dit gebeurt is. Goed van je dat je dit hier nu bespreekt! Verwijt jezelf niet iets want dit kon je gewoon niet vantevoren aan zien komen.  Ik zou je wel willen adviseren om er over te blijven praten met iemand die je vertrouwt. Krop het niet op. Bellen met de Kindertelefoon is bijvoorbeeld ook een goede stap. Ik wens je alle sterkte en hopelijk kun je hier mee verder! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 2
Badge

Hi, zelf heb ik dit ook meegemaakt. Alleen dan iets anders.. Mijn ex-vriend wilde graag seks en dat soort dingen, alleen pijpen vond ik goor en wilde ik absoluut niet doen. Hij bleef maar door gaan en uiteindelijk zei ik nee, hij sloeg een gat in de muur en heeft uiteindelijk zijn zin gekregen. 

 

Het verhaal van jou lijkt er erg op. Onthoud; Nee is nee, en het is niet jouw schuld, doordrammen is fout van hem geweest en het is gewoon een eikel.

 

Groetjes Ikwilanoniemblijven x

Reageer