Skip to main content
Vraag

seks seks, alleen maar seks

• July 22, 2026
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik ben 14 en ben een paar dagen in een relatie met een meisje die ik via snapchat leerde kennen, in het begin was alles wel nog normaal maar al snel ging het verder. Waarmee bedoel ik dat alles waarover we praten en alles wat we doen (we hebben elkaar zelfs nog nooit in het echt gezien) gaat over seks, foto's sturen, dirty talk en die dingen. Maar echt ALLES gaat over seks en ze zegt ook tegen haar vriendin dat ik soms wat saai ben maar ze wel van me houd. Ik vind dat eigenlijk wel leuk en spannend om seks te hebben maar ik wil ook gewoon bij iemand zijn en samen zijn zonder dat alles over seks gaat. Maak ik het best uit, dn hoe? Het probleem bij mij is ook, ik wil niet alleen zijn. Tips, advies?

2 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 23, 2026

Hey ​@Speciaal ,

Vind het wel wat apart dat jullie dit contact zo snel als relatie zien en al helemaal als het alleen online is. Denk dat je er ook wel rekening mee moet houden dat ze misschien helemaal niet is wie ze zegt dat ze is en verkeerde bedoelingen heeft.

Als je wil stoppen zou ik iets zeggen van dat je het te dirty minded vind en niet fijn, en dat je er daarom liever mee stopt. 

Wel heel rot voor je dat je eenzaam voelt, als je daar behoefte aan hebt kunnen we natuurlijk meedenken hoe je misschien wat meer contact kunt hebben 🙂

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • July 23, 2026

Kun je haar niet gewoon zeggen dat je het ook wel eens over andere dingen wilt hebben in plaats van haar te blokken?  Wellicht heeft ze ook interessante dingen te vertellen over andere onderwerpen.

Verder ben ik het eens met ​@Cantaloupe : heel bijzonder dat je online contact ziet als een relatie.  Misschien wat minder op je telefoon zitten en op zoek gaan naar een echt meisje?