Skip to main content

Hey hoi,

Om een beetje context te geven, ik ben 14 en mijn vriend is 16. We zijn nu ongv 4 maand samen en alles voelt vertrouwd aan. We zijn allebei wel toe aan seks maar mijn leeftijd zit me wat dwars. Ik vind persoonlijk 14 te jong maar ben wel klaar voor seks... ik vertrouw hem en heb er zelf ook zin in om te expirimenteren. Is het normaal om seks te hebben op 14 jaar is mijn vraag?

De gemiddelde leeftijd van eerste keer seks is iets van 18 dacht ik dus daar zit je wel onder (ik ook met 16😄) maar ja, wat is normaal? En waarom vind je 14 te jong? Je zegt zelf dat je er klaar voor bent en dat je het graag met hem wil doen. Of gaat het je om het leeftijdsverschil? Het belangrijkst is dat je je eigen gevoel volgt. Als jullie er allebei klaar voor zijn zou ik zeggen, go for it. 😄


Hey soewie, je moet jezelf er vooral goed bij voelen,  dan maakt leeftijd niet zoveel uit denk ik. Ik was zelfs nog wat jonger maar de meesten zijn wel ouder denk ik ook. Als jij je er maar ok bij voelt en het veilig doet. Maar dat is mijn mening.

 

Liefs vosje


Reageer