Skip to main content

Hoi ik heb een vraag

ik ben 14 en me zus is 5 jaar ouder 

Ik vind me zus best lekker en ik kijk ook ‘s nachts in haar kamer en dan zie ik haar naakt liggen echt lekker maar gister wou ik gaan voelen dus ik ging der kamer in  en toen hadden we seks maar nu wilt ze weer maar ik eigenlijk niet hoe moet ik nee zeggen

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, onnodige seksuele details die afleiden van de hulpvraag worden verwijderd )

Dit is zo fout op zo veel levels..

ten eerste je zus zou dan 19 zijn, en strafbaar omdat ze seks heeft met een minderjarige. Ten tweede waarom kijk jij naar je naakte zus ‘s nachts en dacht je dat t een goed idee was om te gaan voelen??? Ten derde als je iets niet wilt moet je dat gewoon kunnen aangeven en hoort ze je met rust te laten. Anders snitchen bij je ouders ofz

Ik vind dit persoonlijk eig heel erg raar. Wat dacht je überhaupt eig toen haar ging "voelen". Het is je zus hoe kan het eig dat je, je überhaupt aangetrokken voelen tot je zus?? Het is natuurlijk wel erg vervelend dat je zus seks wilt met jou en jij niet. Ik zou het persoonlijk gwn tegen je zus zeggen want ja...Jullie zijn alsnog familie en met familie moet je alles kunnen delen. 

Xxxxxx

Belu

Stiefzus hoop ik? Anders vi d het het gwn vreemd en vies SORRYYYY

Reageer