Skip to main content
Vraag

seks met stiefzus

  • 10 July 2024
  • 2 reacties
  • 715 Bekeken

Ik heb seks gehad met mijn stief zus (14) ik ben zelf ook 14 en we hebben er allebij geen spijt van gehad.

Onze ouders zijn vaak weg voor werk ook in de nacht vaak, dan moeten we zelf koken.

We wonen in een flatje en hebben niet veel kamers haar zusje slaapt op een kamer en wij samen in een aparte kamer naast de badkamer. 
we douchen vaak samen en vinden dat niet erg. 

Laatst was het 29 graden zonder airco, we sliepen al soms naakt maar nu ook vanwege de hitte. Toen hebben we seks gehad.

We doen dit nu al een tijdje en vinden het allebij geil en we zijn verliefd op elkaar (we hebben een relatie waar onze ouders niks van weten)
we zijn wel een keer betrapt door ons zusje (12) maar ze zou niks tegen onze ouders zeggen zei ze als ze even mocht kijken. Ze wou ook meedoen maar dat was niet verstandig dachten we, ze heeft me wel afgetrokken wat heel erg lekker was maar mn andere zus kan het beter! 
 

we doen dit trouwens niet als onze ouders gewoon thuis zijn. 

Nu is mijn vraag: wat vinden jullie hiervan en is dit eigenlijk wel verstandig?

 

Deze tekst is aangepast door de Kindertelefoon vanwege regel 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

 

 

 

2 reacties

Badge

Hallo,

 

Niet doen, gewoon niet doen. Ik snap dat het allemaal lekker is enzo, maar als je dit blijft doen ga je er later echt spijt van krijgen. Door met dit soort dingen te beginnen op zo'n vroege leeftijd (seks hebben met familie, in dit geval half famillie) zorg je er alleen maar voor dat je het later als je ouder bent nog steeds wil of gaat doen en dan nog vaker. En je bent zelfs nog in de puberteit. Je leert jezelf verkeerde dingen aan door dit te doen. En ik wil je niet bang maken, maar je ouders komen hier echt wel een keer achter. Ik weet niet hoe je ouders zijn maar ik zou naar een of andere psychiatrische inrichting gestuurd worden als ik dit zou doen.

Mijn advies is, stop hiermee. Zoek een leuke vriendin en heb daar seks mee, of koop een goede sekspop ofzo. Maar hier zou ik per direct mee stoppen. Sorry dat ik het zo zeg maar het is voor je eigen bestwil, en ook voor die van je ouders en je toekomst. Want het blijft je voor altijd achterna zitten.

 

Bedankt,

 

YW

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,

Ik heb hier drie woorden voor: what the fuck. 

Dit is gewoon incest, d.w.z. seks met een familielid hebben, dus gewoon niet doen, zelfs als het lekker is, gewoon niet doen. En je zusje heeft je afgetrokken? Waarom sta je dit überhaupt toe? Zij is fucking twaalf... Sorry, maar dit is gewoon heel vreemd.

Reageer