Skip to main content
Vraag

seks met oudere vriend (super verliefd)

• June 1, 2025
  • 2 reacties
  • 288 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hiii oke ik ben 15 en mijn vriend is pas 18. we daten al 6 maanden en we hebben al best wel vaak seks. we doen het veilig en zijn ouders weten er van en die van mij ook.

ik zit op de pil zodat hij zonder condoom kan.

hij woont 2 uur van mij vandaan en ik ga hem erg missen. ik zie hem woensdag pas weer en ik heb lessen tot 4.

hoe kan ik dit de beste fricking seks ooit laten maken PLEAASEE let me know we houden fucking veel van elkaar en we hebben ook echt al plannen voor later. hier is een beschrijving van hem.

18

half iraans

180cm

bruin haar en bruine ogen

super clingy

gamer en anime fan

goede kleding style. beetje alternatief

LOWKEY obsessed in a good way

zijn lul is 18cm

grote neus 

lange vingers en handen

hij heeft ook echt zo'n cute bril

is wel autistisch maar dat ben ik ook dus yolo

ik ben echt super verliefddd

help mijjjj xoxo shuu

2 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 1, 2025

Hiii,

“De beste seks” is voor iedereen objectief; iedereen vindt namelijk wat anders leuk en daarom is er geen vast antwoord. Als jullie goed communiceren zullen jullie er samen achterkomen wat wel en wat niet fijn is en dat maakt dan de seks beter. Anders kan je natuurlijk ook wat experimenteren samen als je nog niet uitgebreid erover durft te praten (bijv zachtjes bijten, zijn/jouw handen verplaatsen bijvoorbeeld om de nek of ergens anders wat je fijn vindt, of in het moment zelf vragen van “ik zou het leuk vinden als…” “lijkt het je leuk/is het oké als…”)

Voor mijn vriend is het leuker als er lang voorspel is (hij wilt dan het liefst mij al laten klaarkomen van tevoren) en gebaseerd op je mood (of je submissive bent of dominant) zijn er verschillende dingen die je kan doen om het leuk(er) te maken.  Bijv als ik dominant ben vindt mijn vriendje het leuk als ik hem een beetje in z’n billen knijp, choke, mijn vingers in zijn mond doe, sla en in z’n mond tuf. Net als als ik me submissive voel ik het lekker vind als hij me nek kust en me bijt etc.

Je kan ook dirtytalken ofzo als je je daar comfortabel bij voelt!! Tijdens de seks dingen zeggen “je voelt zo fijn” “je bent zo mooi” dat vind ik altijd wel wat hebben namelijk. 

En kleine waarschuwing ik zelf doe het ook zonder condoom en neem de pil maar weet wel dat de pil niet altijd 100% betrouwbaar is dus wel risico’s met zich meebrengt maar als jullie ouders het beide weten is dat wel goed

Hopelijk heb je hier iets aan!!

xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 2, 2025

dankjewelll!!