Skip to main content

Hallo, ik moet gewoon iets kwijt en wil jullie mening erover horen.

Ik heb een aantal dagen geleden met mijn collega seks gehad na het werk, we hadden altijd als een spanning en zoende dus ook wel eens. Na werk bleven we lang zitten met zijn alle toen we naar huis gingen trok hij me mee naar buiten en ging ik hem daar pijpen uiteindelijk gingen we verder en heb ik seks met hem gehad, hij is ongeveer 8 jaar ouder dan mij. nu is het probleem, ik wil zijn aandacht nu super graag, ben jaloers als hij met andere meiden op werk leuk doet en sinds kort heb ik ook het idee dat hij mij minder appt. we kunnen geen relatie beginnen door een aantal redenen die ik liever voor mezelf hou. zou ook zelf geen relatie willen met iemand die veel ouder is dan ik maar ik wil gewoon seks met hem blijven hebben en zijn aandacht wil ik blijven houden maarja seks op werk kan niet altijd dalijk worden we betrapt.

ik denk niet dat ik verliefd op hem ben maar misschien verliefd op de aandacht en seks? wat moet ik nu doen?

Nou oeps dit was mijn verhaal

Heyy,

Hoe oud ben jij zelf eigenlijk? Want een leeftijdsverschil van 8 jaar is best groot en aangezien jij nog minderjarig bent en hij al volwassen is het misschien strafbaar voor hem om seks met jou te hebben.. 

Zou er persoonlijk mee stoppen want het lijkt me niet helemaal goed om seks met iemand te hebben / seksuele dingen te doen met iemand die zoveel ouders is dan jij.

Groetjess, ItsJustMe <3

Hey, ik ben het helemaal eens met @ItsJustMe . Het is een groot verschil en het mag ook niet. Je bent ook kwetsbaar als minderjarige. Als je zelf volwassen bent zou het anders zijn zo'n leeftijds verschil maar nu is het echt nog te groot.  

Liefs, Tover xxx

Hoi @kusjesmij,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes,

Lotte - de Kindertelefoon

Reageer