Vraag

Seks met natuurkunde docent


Badge

Hey hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb al sinds het begin van het jaar een goede band met mijn natuurkunde docent. Gisteren bracht hij me naar huis want het regende. Toen hij me thuis bracht vroeg hij of mijn ouders thuis waren. Ik zei dat ze dat niet waren (Dat was ook zo). Toen stelde hij voor om even mee naar binnen te gaan. Ik vond het prima en dacht er verder niks achter. Toen we eenmaal binnen kwamen merkte ik dat hij al redelijk flirterig begon te doen. Van het een kwam het ander en zo belandden we uiteindelijk in mijn slaapkamer. We hebben het toen dus gedaan met zijn tweeën. Het probleem is nu dat ik het eigenlijk best leuk vond en hij ook. Daarom willen we het nu vaker doen. Is dit oké? aangezien we het allebei leuk vinden. Het leeftijdsverschil is wel een beetje een probleem. Ik ben over een paar dagen 15 en hij is inmiddels 41. 


13 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Sletjegreta, 

 

Het lijk mij geen goed idee om seks te hebben met een natuurkunde docent, het is verboden en jij bent nog minderjarig. Het zou mij ook vreemd lijken als jouw ouders of vrienden hier achter komen. Ik zou er mee op houden, maar omdat jullie het allebei willen is het natuurlijk wel een stuk minder erg, dan als jij het verplicht moet doen. Dus houd er mee op. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt! 

 

Groetjes,

Anoniemje2222

Hallo sletjegreta :)

Nee, hij kan in de problemen raken hierdoor. Het is verboden voor een leraar om seks te hebben met een minderjarige leerling. En het is daarnaast niet Coronaproof. I

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

hee,

Dits is niet oke. Ik raad je aan dit niet vaker te doen. Hij is te oud en dit mag helemaal niet volgens de wet. Hij kan echt in de problemen komen hierdoor. 

Heyy

 

Dit is geen goed idee. Het is verboden om als volwassene seks te hebben met een minderjarige en je docent kan hierdoor flink in de problemen raken. Ik zal er per direct mee stoppen.

 

Groetjes van mij!

Onnodige quotes verwijderd.

Als ze het allebei goed en lekker vinden is het toch prima? Ook als ze het gewoon stiekem doen en niemand komt erachter komen ze allebei niet in de problemen. Ik zie geen probleem? Goeie lifequote van mij: doe wat je zelf wil en negeer andermans meningen.

@BeerBeer ,

Super interessante quote, maar helaas is het Wetboek van Strafrecht niet andermans mening maar de wet.
Jij mag het dan wel goedkeuren, maar je kunt nog steeds een boete krijgen als je door rood rijdt. 

Hetzelfde geldt hier ook.
Ook al vinden beide partijen het OK, dat maakt het niet OK voor de wet.
Zoals anderen al aangaven is er niet alleen een probleem met het feit dat een meerderjarige seks heeft met een minderjarige, maar heb je ook de machtspositie van een leraar tegenover een leerling.

Hopelijk zie je nu wel minstens een probleem.

Badge

Het lijkt me geen goed idee. Je bent minderjarig en volgens mij is het ook op andere vlakken verboden.

Maar ik heb niet het gevoel dat wat ik zeg uit maakt dus als het dan toch gebeurt doe het veilig.

En als je het niet meer wil geef dat aan.

Reputatie 1
Badge

Het zou niks uitmaken als jullie het allebei leuk vinden, En pluspunt: meer hulp met natuurkunde

doe het wel stiekem

en geniet ervan

Het zou niks uitmaken als jullie het allebei leuk vinden, En pluspunt: meer hulp met natuurkunde

doe het wel stiekem

en geniet ervan

Nee? Hij kan wel de bak in.

Hey @XXXclouds 

 

Wat je zegt klopt niet. Het is volgens de wet verboden om als volwassene seks te hebben met een minderjarige. De docent kan hiervoor een flinke celstraf krijgen. Dus het maakt wel degelijk wat uit. Ook al vinden ze het allebei oke, het kan niet volgens de wet dus het is niet oké!

 

 

Groetjess

Badge

Wat ook belangrijk is om te bedenken (naast de straffen die je natuurkunde docent kunt krijgen) is dat je hier later wel eens heel grote spijt van zou kunnen krijgen. Nu ben je nog jong, maar wat zou je er later van vinden, als je volwassen bent? Dat je seks hebt gehad met je natuurkunde docent. Je zult er misschien wel heel verdrietig over zijn en jezelf er heel erg voor schamen. Die docent houd je ook niet voor eeuwig en straks zit je de hele tijd met het geheim opgezadeld dat je seks hebt gehad met je natuurkunde docent. Dat wil je ook niet. Denk goed na over je beslissing, en denk er ook over na dat je natuurkunde docent het ook wel een gewoon leuk zou kunnen vinden omdat hij er nou eenmaal van houdt om seks te hebben met kinderen. Misschien ben jij wel niet eens de enige met wie hij dit doet en doet hij dit met een heleboel andere leerlingen ook. Op Netflix is een leuke serie te zien waar je ook goed kunt zien dat seks hebben met je docent niet altijd goed kunt aflopen. Wel een beetje heftiger gemaakt dan in het echte leven waarschijnlijk, maar je docent zou je uiteindelijk ook kunnen bedreigen omdat hij bang is dat je anders naar de politie gaat. En als je heel graag seks wilt hebben kun je ook een leeftijdsgenoot gaan zoeken met wie je dit kunt doen. O ja, de serie op netflix heet trouwens “The end of the f*cking world”, mocht je nog willen kijken. 

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou het niet doen. Als de school erachten komt, dan wordt hij wss geschort want het is niet de bedoeling dat een leraar seks heeft met een minderjarige leerling. Ook is het leeftijdsverschil wel erg groot.

Reputatie 4
Badge +3

hallo, GA NIET MET HEM DOOR MAAR ZOEK IEMAND ANDERS want waarschijnlijk vind je de seks gwn lekker en niet perse die van hem dus zoek een leeftijdsgenoot waar je het mee kan doen. Want dit is echt niet oke en je moet stoppen hiermee.

Reageer