Vraag

seks met lelijk meisje

  • 5 September 2023
  • 15 reacties
  • 749 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen van 14 en heb seks gehad met en meisje van 15 ze zit bij mij in de klas en ze is verliefd op mij

op een dag waren we met elkaar aan het sturen en op dat moment was ik geil en aan het fappen dus ik was wat aan het flirten en ik vroeg of we zouden traden (nudes) dus dat hebben we echt een uur gedaan of zo tot zij klaarkwam (ik had het wel gevraagd omdat te doen en te laten zien)

de volgende dag op school was ze ziek (niet echt ze word gepest op school enz dusdat) en ze stuurde of ik na school langs wou komen

ik ben naar daar gegaan en heb toen gezegd dat ik ook verliefd was op haar en toen waren we een stel

dat heeft lang geduurd maar zonder dat niemand het wist

ik was toen ook al een jaar samen met men vriendin

ik ben 3 maanden met haar geweest voor nudes enz we hebben ook veel seks gehad gewoon om te hebben op die moment had echt helemaal geen gevoelens

toen het met men echte vriendin uitging ging het ook met haar uit omdat ik had gezegd dat haar beffen echt vies was tegen men vriendin het stonk daar echt

nu is ze boos op mij en dat snap ik

ook heb ik te horen gekregen dat ze zwanger was  maar  ik heb nu echt wel gevoelens voor haar het was wel een leuke tijd met haar

nu hebk 2 vragen is het illegaal wat ik heb gedaan en hoe kan ik haar terug winnen


15 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Dat was veel zeg. Voor je eerste vraag. Als je bedoelt dat het illegaal is dat je vriendin zwanger is door jou dan is het nee. Maar het is ook niet goed. Heb je het alleen gehoord of heeft ze je het vertelt? Ik zou het aan haar vragen (of ze zwanger is) en dan zou ik een plan maken voor wat jullie nu gaan doen. De baby houden of niet en wanneer jullie je ouders gaan vertellen. 

Voor je tweede vraag; 

Zeg sorry. Je kan niet zomaar zeggen dat seks met iemand hebben slecht is en dat het stinkt. Dat is niet oké. Je moet eerlijk je excuses aanbieden. En je moet maar een beetje kijken of je vriendin je nog leuk vindt. Vraag haar hoe ze zich voelt enzo. 

Je moet gewoon eerlijk zijn en niet zo veel verkeerde keuzes maken. Twee vriendinnen tegelijk is dom en seks hebben zonder condoom en iemand zwanger krijgen is dat ook. 

Reputatie 7
Badge +17

Je hebt niks illegaals gedaan lijkt maar misschien moet je eens stoppen met meisjes alleen gebruiken voor nudes en seks.

Badge

Vandaag heb ik een gesprek met haar gehad over de zwangerschap we willen het kindje allebij en we zouden dan ook terug een relatie willen voor haar lag het nog wel wat gevoelig maar ze zei dat ze het vooral voor het kind deed ze wou wel dat hij of zij de echte vader hadden ze heeft me vergeven voor men daden en we starten op nieuw

Er zijn wel duidelijke afspraken bv de nudes die we sturen worden niet opgeslagen of gescreend seks weten we niet of we dat mogen hebben tijdens haar zwangerachap maar dat zou dan maar 2 keer in de week zijn wegens men vorige daden straks komt ze al naar mij omdat ik een vrassing heb namelijk een etentje (wel thuis) en een pikant setje 

  1. Noem een meisje niet lelijk in je titel.
  2. Ik raad je ook aan om qua seks performance geen negatieve opmerkingen te maken.
  3. Gebruik een meisje niet voor seksuele doeleinden.
  4. Het is niet illegaal, wel moreel verwerpelijk.
  5. Vreemdgaan is best triest.

 

Reputatie 7
Badge +8

@Lpoheg 

Fijn dat jullie afspraken hebben gemaakt. Ik raad je echt aan om het nu aan je ouders te vertellen. En laat dat meisje alsjeblieft niet in de steek. Echt niet doen. Jullie hoeven niet perse weer een geweldig koppel te zijn maar wees wel normaal een aardig tegen elkaar. En help haar tijdens de zwangerschap. Serieus. Je kan het niet maken om er niet voor haar te zijn. 

En je kan seks hebben als iemand zwanger is maar dat kan heel oncomfortabel zijn voor de zwangere persoon ik zou later in de zwangerschap er mee stoppen want het is gewoon niet zo handig. 

Ik hoop dat jullie etentje goed gaat verlopen en dat jullie samen er voor elkaar kunnen zijn. 

Badge

Hey het etentje is goed gedaan en het was geweldig we hebben nog wat bijgepraat en ook hebben we direct gebruik gemaakt van het pikant setje het was een beetje te klein want ze is een beetje dik maar dat maakte niet uit zei ze we hebben rustig aan gedaan wat niet vanzelfsprekend was in vergelijking met onze andere keren seks ze is ook iets aan haar vagina geur gaan doen het was nog niet helemaal weg maar toch hebk haar gebeft zelf gaf ze toe dat het daar stonk maar dat hield me niet tegen om haar te plezieren vandaag hebben we enkel gepraat en wat nudes gestuurd in de ochtend en middag pauze

Blij dat het weer goed komt

 

Badge

Hey gisteren avond kwam de vriendin van mijn vriend naar men huis

 haar ouders hadden haar buitengezet en men vriend was weg

ze kon bij ons slape maar het probleem is dus dat ik het nu  met men vriendin trg goed heb en ik had direct seks met het lief van mijn beste vriend

is dit een ziekte ofzo lag het aan mij dat ik het lief van men beste vriend heb geneukt

aangezien zij vroeg om haar uit te kleden omdat ze dronken was

vandaaruit is het verder gegaan

deze ochtend werd ik naast haar wakker en deden we het weer

we zijn nu van plannhet meer te doen ennals men vriendin het niet weet komt het goed toch ?

 

-onnodige quote verwijderd-

Nogmaals, vreemdgaan is triest. Je luistert gewoon niet naar het forum.

Reputatie 7
Badge +8

Oke ik was eerst blij voor je dat je het gefixt had met je vriendin maar je hebt het allemaal weer verprutst. Dat arme meisje is zwanger en je gaat gewoon vreemd. Echt triest van je. Dit ligt echt aan jou. Zoals @XYZ al zei, je luistert niet naar het forum en dat is gewoon niet handig. Sommige van ons hebben dit meegemaakt dus wij willen je helpen. We snappen het tot een bepaald punt maar vanaf nu is het in jou handen. Ik kan je wel advies geven maar luister er dan naar.

Je moet eerlijk zijn met jezelf en de mensen om je heen. Je kan ja zeggen of nee. En er is een goed en slecht antwoord. Jij neemt te vaak het slechte antwoord aan en dat gaat het allemaal veel moeilijker maken dan het hoeft te zijn. Seks hebben is niet iets dat je gewoon kan doen. Onverantwoordelijk zijn met jou seksuele willen kan levens verprutsen. Die van jou en die van andere. 

Reputatie 7
Badge +17

Misschien moet je je nu ff focussen op je zwangere vriendin ipv de hele tijd met seks bezig zijn. En zoals anderen ook al zeggen, stop met vreemdgaan.

Badge

Ik heb het vandaag weer met men vriendin gedaan op school ik merk dat ze minder kan hebben tijdens de seks de bel was gegaan we hebben toen stil gewacht tot iedereen weg was zodat we wat harder konden doen ze zei tegen mij als ik stop zeg moet je doorgaan ze zei stop en ik ging door **De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum

ze heeft daar nig een kwartier aan het wenen geweest en niks meer gezegd de hele dag ben ik dan fout net stuurde ze een nude waar ze sorry zei wat moet ik nu doen

 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, je bent 100% fout. Dat je dat zelf niet ziet zegt genoeg. Als je vriendin verstandig is dumpt ze je zsm eerlijk gezegd.

Badge

Ze zei dat ik door mocht doen gisteren hebben we elkaar weer gezien en we hebben elkaar gemasturbeert enz ze vond het fijn

Badge

Het lief van men beste vriend zijn ook nog elke dag intiem op school

 

Reputatie 7
Badge +9

Het is niet illegaal, maar als jij zou horen van een meisje waar je echt gevoelens voor hebt en verder mee wil gaan in een relatie. Dat ze jou alleen gebruikt voor seks en naakt fotos. Dan is da ook niet heel fijn, of wel?

 

Ik zou ermee stoppen.

Reageer