Hey ik ben een jongen van 14 en heb seks gehad met en meisje van 15 ze zit bij mij in de klas en ze is verliefd op mij
op een dag waren we met elkaar aan het sturen en op dat moment was ik geil en aan het fappen dus ik was wat aan het flirten en ik vroeg of we zouden traden (nudes) dus dat hebben we echt een uur gedaan of zo tot zij klaarkwam (ik had het wel gevraagd omdat te doen en te laten zien)
de volgende dag op school was ze ziek (niet echt ze word gepest op school enz dusdat) en ze stuurde of ik na school langs wou komen
ik ben naar daar gegaan en heb toen gezegd dat ik ook verliefd was op haar en toen waren we een stel
dat heeft lang geduurd maar zonder dat niemand het wist
ik was toen ook al een jaar samen met men vriendin
ik ben 3 maanden met haar geweest voor nudes enz we hebben ook veel seks gehad gewoon om te hebben op die moment had echt helemaal geen gevoelens
toen het met men echte vriendin uitging ging het ook met haar uit omdat ik had gezegd dat haar beffen echt vies was tegen men vriendin het stonk daar echt
nu is ze boos op mij en dat snap ik
ook heb ik te horen gekregen dat ze zwanger was maar ik heb nu echt wel gevoelens voor haar het was wel een leuke tijd met haar
nu hebk 2 vragen is het illegaal wat ik heb gedaan en hoe kan ik haar terug winnen