Vraag

seks met iemand van 9 jaar ouder?!

  • 25 October 2023
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

Badge

heyy, ik (meisje 13) snap al een tijdje met iemand van mn werk (man 22), we hebben ook al best vaak nudes gestuurd. Ik vind heb heel leuk maar het probleem is dat hij 9 jaar ouder is en het is echt heel illegaal om dan dungen te doen... maar toch ga ik vrijdag zonder dat mijn ouders of iemand anders het weet naar zijn huis en waarschijnlijk seks hebben. natuurlijk wel met een condoom (ik wil niks riskeren) ik weet niet of ik dut tegen iemand moet zeggen en of ik het wel moet doen, ik wil het wel echt. maar ik heb nog een probleem, ik vind iemand anders (jongen 15) ook nog leuk. niet dat het heel waarschijnlijk is maar als hij mij ineens verkering vraagt weet ik ook niet wat ik moet doen... kan iemand mij hiermee helpen?

xx

S


6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik vind dit geen goed idee, hij kan misbruik van je maken en hij is veel sterker dan jij bent. Ik raad dit af.

Dus doe dit vooral niet. 

Meer kan ik niet zeggen.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 5
Badge +1

Zoals @Natureflower al zei, hij kan misbruik van je maken. Hij kan je dwingen om dingen te doen die je niet wilt doen.

Nudes sturen is sws al een stap te ver. Het is een volwassene man en je weet niet wat hij wilt doen.
Aub, stop hiermee! Het is niet slim.

En ga al helemaal niet naar zijn huis.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @JustHuman1,

Dit is niet goed, hij kan je gebruiken en sowieso,  seks met een volwassene is nooit goed.

Niet doen dus!

Groetjes @Monkeyboy08

Reputatie 3
Badge +1

Dit lijkt mij helemaal niet sim, er is een reden dat het illegaal is. Vooral als je twijfeld moet gewoon niet gaan.

Reputatie 7
Badge +17

Absoluut niet aan beginnen! Je twijfelt al, dat zegt genoeg. Iemand van 22 die iets wil doen met iemand van 13 spoort sws niet. Daar moet je ver van uit de buurt blijven.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, dit mag niet, kan niet, is gevaarlijk en die man zou beter moeten weten. Het is strafbaar en onverantwoord. Niet doen dus! 

Groetjes Tartan X

Reageer