seks met een jongen

  • 20 June 2023
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben tygo ik ben 15 jaar en ik zoek naar een jongen die ook homo is.. ik ben al heel erg lang op zoek maar er is bijna niemand die gay is. Heeft iemand tips?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

ergens anders zoeken dan hier, je mag op het forum geen gegevens uitwisselen. ik ben van mening dat je moet wachten tot er iemand op je pad komt waar je echt verliefd op bent, en ga NIKS ZOEKEN OP APPS. IK KAN DIT NIET GENOEG ZEGGEN. NOOIT SEKS ZOEKEN OP APPS EN VOORAL NIET ALS MINDERJARIGE ER KOMT NOOIT NOOIT WAT GOEDS UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vooral op de gay scene is predatory gedrag heel erg veelvoorkomend,  zoals met oudere mannen. jij bent beter dan online mensen zoeken, er komt ooit wel een jongen op je pad die je heel erg leuk vindt, gewoon geduld hebben! je kan beter wachten dan spijt hebben

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem_Ty,

 

ik denk dat een heleboel gay jongens nog in de kast zitten of er zelf nog niet precies uit zijn wat ze zijn.

 

Ik zou gwn vrienden proberen te maken en leuke dingen met hen gaan doen. Zodra je elkaar wat beter leert kennen, weet je meer van elkaar en vertrouw je elkaar meer, dus is het voor jezelf en die ander makkelijker om over dit soort dingen te praten.

Het kan zomaar zijn dat de jongen waar je ondertussen al vrienden mee bent geworden ook op jongens valt of je iig steunt in wie jij bent. Dat is ook belangrijk om mensen in je omgeving te hebben waar je op terug kunt vallen.

Je kunt kijken of er meetings voor lghbtiq -ers etc zijn en daar in contact komen met andere jongens die gay zijn. Ook al zijn er niet direct leuke jongens voor jou bij zo'n meeting, misschien leer je anderen kennen die weer andere leuke jongens kennen of met andere woorden...probeer in contact met andere gay's te komen, ook al is diegene niet jouw droomprins, maar eenmaal in het ‘circuit’  kom je vast andere en voor jou leukere jongens tegen.

Kijk welke dingen er voor lghbtiq-ers er in jouw omgeving/gemeente worden georganiseerd of op jouw school ofzo. 

Meer info:

https://www.outway.nl/info/ontmoeten/

https://www.outway.nl/info/ontmoeten/

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem_Ty,

 

ik heb net een reactie geplaatst, maar die moet eerst nog gecheckt te worden en dan komt ie hierboven te staan.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer