Vraag

seks met beste vriend op school gehad

  • 25 August 2019
  • 3 reacties
  • 3368 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben op school naar de wc geweest toen mijn beste vriend ook naar de wc ging. Hij zij kom in hetzelfde hokje im vond het een beetje vreemd maar heb het gwn gedaan maar toen hij zijn piemel uit zijn broek trok werd hij stijf ik raakte hem prongeluk aan en blijkbaar was hij al een beetje opgewonden want hij moest kreunen. Ik zei voelt dat lekker en hij vond van wel dus toen begon ik hem af te trekken hij op zijn knieen ik staand. En kwam hij klaar. Hij kwam alleen per ongeluk in mijn mond en toen vond hij het goed dat ik hem ging pijpen. Toen was ik ook zo opgewonden dat ik ook verder wou. En toen heb ik hem anaal geneukt. Hij heeft mij ook anaal genomen en we hebben gezoend en hij heeft mij nog gepijpt ik heb nu best wel spijt wat moet ik doen?

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Je hoeft geen spijt te hebben als je opgewonden raakt en iemand wil zoenen, neuken, etc. Alleen wat je je wel moet beseffen is of hij jouw leeftijd was. Zo niet, dan is het misschien strafbaar. Hopelijk niet.
Mocht je hier vaker last van hebben?
Neem dan contact op met de KinderTelefoon!
Liefs,
Daniƫl
Hoi

Je had seks met je beste vriend. Op dat moment was je opgewonden, maar inmiddels heb je er spijt van.

Wat jammer dat je spijt hebt van deze gebeurtenis. Ik kan me echter voorstellen dat je toen op dat eigenste moment meegesleurd werd door spanning en opwinding. Heb je sinds deze gebeurtenis met je beste vriend gepraat? Aangezien je je niet goed voelt bij wat er zich afspeelde, lijkt het me aangewezen om dit met hem te bespreken.

Gezien je onverwacht meegesleurd werd door de opwinding, lijkt het me verstandig om altijd een condoom op zak te hebben. Moest een gelijkaardige situatie zich in de toekomst voordoen, ben je op z'n minst veilig.

Groetjes
Kenshin

Ik ben op school naar de wc geweest toen mijn beste vriend ook naar de wc ging. Hij zij kom in hetzelfde hokje im vond het een beetje vreemd maar heb het gwn gedaan maar toen hij zijn piemel uit zijn broek trok werd hij stijf ik raakte hem prongeluk aan en blijkbaar was hij al een beetje opgewonden want hij moest kreunen. Ik zei voelt dat lekker en hij vond van wel dus toen begon ik hem af te trekken hij op zijn knieen ik staand. En kwam hij klaar. Hij kwam alleen per ongeluk in mijn mond en toen vond hij het goed dat ik hem ging pijpen. Toen was ik ook zo opgewonden dat ik ook verder wou. En toen heb ik hem anaal geneukt. Hij heeft mij ook anaal genomen en we hebben gezoend en hij heeft mij nog gepijpt ik heb nu best wel spijt wat moet ik doen?

dat kan gebeuren maar praat er wel over met hem

Reageer