Skip to main content

Hey,

Ik heb dus eindelijk geprobeerd seks te hebben met mijn vriend maar zijn penis ging er niet in want het deed heel veel pijn en ik was niet nat maar ik wordt nooit nat, is dat raar? en het leek ook alsof het er niet in paste ofzo. ik schaam me nu ook echt heel erg.

Maakt niks uit geen angst maar sommige meisjes hebben iets waarbij je te veel druk zet dat je rustiger moet beginnen en gewoon eerst kleinere dingen mee opbouwen naar grote en heb je het met glijmidell of condoom gedaan?


Maakt niks uit geen angst maar sommige meisjes hebben iets waarbij je te veel druk zet dat je rustiger moet beginnen en gewoon eerst kleinere dingen mee opbouwen naar grote en heb je het met glijmidell of condoom gedaan?

Met glijmiddel EN condoom.


maakt helemaal niet uit! de eerste keer gaat altijd fout, je zou het er met hem over kunnen hebben. Misschien rustig beginnen, met iets van vingeren ofziets en dan verder kijken. dit gebeurt de besten hoor! laat het je niet ontmoedigen :)


@JustAnonymous wat @miaomiao zegt


Het kan aan veel dingen liggen, het kan zijn dat je te gestrest was, of iets anders. Misschien eerst comfortabel worden met elkaar? Ik zou het gewoon allemaal rustig doen. En inderdaad, eerste keer gaat nooit goed. Geloof me😂


Er bestaat zoiets als glijmiddel. Misschien kun je dat proberen?


Er bestaat zoiets als glijmiddel. Misschien kun je dat proberen?

Dat heeft ze dus al gedaan.


Waarschijnlijk was je te gespannen en/of niet opgewonden genoeg. Neem er de volgende keer gewoon de tijd voor. Zeg ook tegen je vriend wanneer je iets wel of niet lekker vindt. En zoals al gezegd is, de eerste keer is altijd awkward. Het gaat vanzelf wel beter. Kwestie van oefenen.😉


Dan is het waarschijnlijk dat je ‘hymen’ heel sterk is, die kan dan pijn doen de eerste keer maar daarna als hij er eenmaal doorheen is voor de eerste keer doet het steeds minder pijn, als je niet nat kan worden moet je misschien meer drinken


Reageer