Skip to main content
Vraag

seks gehad met stiefneef

• 3 februari 2025
  • 5 reacties
  • 966 Bekeken

Hoi ik ben een meisje van 14 en mijn stiefneef is ook 14

we waren dus op kerstmis bij elkaar want dat hebben we elke kerst met onze ouders enzo. Wij gingen naar boven bij hem want we vierden het bij hem. Wij zaten op zijn kamer en ik zat TikTok te kijken met hem. toen ging ik me omkleden naar me kerstjurk om hem te laten zien want dat wou hij. Ik was me aan het omkleden en toen kwam hij de badkamer binnen en ik stond in me onderbroek zonder bh want dat kon niet bij die jurk en toen zag hij mijn borsten en kreeg hij een stijve en ik moest lachen en hij ook. Hij zei moet ik blijven of gaan en ik zei nee hoor ik vind het wel leuk als je kijkt. Want ik werd geil van hem. Toen deed hij zijn broek uit en we stonden daar in ons ondergoed en toen zoende hij mij maar ik zei we zijn toch familie en hij zei nee want ik ben de zoon van jou ooms nieuwe vrouw dus ik zei Ohja en toen gingen we door met zoenen. Hij deed zijn onderbroek uit en ik de mijne en toen deed hij de deur op slot en hij ging mij beffen en toen ging ik hem pijpen. Toen deed hij zijn piemel in mij en we hadden seks en het was heel erg lekker en hij had een grote piemel. Hij had wel condoom om want die lagen in de badkamer want ik wou geen baby. We hadden afgesproken dat we het elke keer zouden doen als we elkaar zien en dat is volgend weekend weer zo en ik heb het heel veel zin in hebben jullie nog tips waardoor ik het leuker kan maken 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 9 februari 2025

Hey, probeer eens verschillende standjes, ik heb trouwens ook seks gehad met mijn stiefneef. Het feit dat het niet echt familie is is beter voor mij.

Forum|alt.badge.img
  • 7 reacties
  • 10 februari 2025

14!!!!???

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

HI 

kijk ik ben blij dat het met toestemming is gebeurt 

alleen twijfel ik over de leeftijd ik weet niet dat het strafbaar is namelijk 

laat in het weekend maar weten hoe het dan gaat

Groetjessssss

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1527 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi โ€‹@Ik denk met je mee ,

om jouw vraag over strafbaarheid te beantwoorden:

in de wet staat dat seks met kinderen onder de 16 jaar niet toegestaan is, behalve als de kinderen maar weinig in leeftijd verschillen van elkaar en als ze het allebei zelf willen. Er mag geen verschil in machtsverhouding zijn. Seks onder de 12 jaar is in alle gevallen niet toegestaan.

Zie voor meer info deze link: Leeftijd van seksuele meerderjarigheid - Kinderrechten 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

ThunderStorm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 23 reacties
  • 17 februari 2025

wel fijn dat hij toestemming vroeg das echt een green flag 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen