Vraag

seks gehad met iemand die ik niet goed ken, heb nu een slecht gevoel..

  • 25 May 2023
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb dus seks gehad. Het was met iemand die ik niet ken. Ik leerde hem kennen op omegle en snap. En eerst wilde ik wel echt met hem naar bed. Maar eerst loog hij over zijn leeftijd, dan wilde hij geen condoom gebruiken en als ik nee zei luisterde hij niet van de eerste keer. Ik voel me er echt slecht bij en ben nadat hij vertrok meteen beginnen huilen 

 

Wat nu? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Tja het is ook totaal niet verstandig omdat hebben te gedaan. Maar het is nu gebeurd en het is volgens mij een wijze leer les. 

 

 

Heb je het wel veilig gedaan want dat kan wel gevaar zijn op zwanger schap, zit je aan de pil of had je toch wel een condoom om gedaan? Ik hoop het maar. Ik zou met de kindertelefoon bellen of met een vertrouwens persoon praten. Voor de rest is er nu weinig aan dat gevoel te doen. 

 

Hoe oud was hij uberhaupt? En hoe oud ben jij? Als jij onder de 16 bent en hij boven de 18 kan dit namelijk wel een hele nare situatie worden. 

Ik hoop dat dit wat heeft geholpen en zoek hulp. 

Reputatie 3
Badge +2

Tja het is ook totaal niet verstandig omdat hebben te gedaan. Maar het is nu gebeurd en het is volgens mij een wijze leer les. 

 

 

Heb je het wel veilig gedaan want dat kan wel gevaar zijn op zwanger schap, zit je aan de pil of had je toch wel een condoom om gedaan? Ik hoop het maar. Ik zou met de kindertelefoon bellen of met een vertrouwens persoon praten. Voor de rest is er nu weinig aan dat gevoel te doen. 

 

Hoe oud was hij uberhaupt? En hoe oud ben jij? Als jij onder de 16 bent en hij boven de 18 kan dit namelijk wel een hele nare situatie worden. 

Ik hoop dat dit wat heeft geholpen en zoek hulp. 

Ik ben 17 en hij was 27. 

Wat @benebird al zegt, het is niet echt heel verstandig geweest, maar daar heb je nu niks meer aan. Hopelijk maak je de volgende keer een verstandige keuze?

Als je 17 bent ga ik er wel een beetje vanuit dat je iets vd pil hebt en toch iets verstandiger bent als iemand van 12, en weet wat de gevaren kunnen zijn.?

En je gaf aan dat je eerst wel wilde,  misschien heeft die jongen dat ook zo opgevat, dan nog had hij natuurlijk moeten luisteren, maar kan mij ook voorstellen dat het met twijfel is gegaan… vind 17 en 27 niet eens heel gek, maar goed het is gebeurd en als je er iets mee wilt dan zou je erover moeten praten met iemand denk ik?

Reageer