Vraag

seks date

  • 7 November 2022
  • 6 reacties
  • 559 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey aanstaande zaterdag ga ik afspreken met een jongen in een hotel voor seks.

ik ben 16 en hij is echt 18 . Ik heb hem nog nooit gezien dus heeft iemand tips hoe ik dit veilig kan doen?

we zijn allebei jongens btw

groetjes


6 reacties

Reputatie 1
Badge

weet je zeker dat het geen catfish is je moet goed oppassen we willen niet dat er iets met je gebeurt <33

Reputatie 1
Badge

Nah denk het niet want op snap heeft hij gestuurd hoe hij eruit zag en dat is niet echt te faken en we spreken af bij een bushalte dus daar kan hij me sws niks aandoen en dan lopen we naar hotel

Ooo noo! Pas op! Ik heb het zelf meegemaakt dat ik gecatfished werd door een jongen die ook gewoon foto's van "zichzelf" stuurde. Dit pakte niet goed uit!

Het is natuurlijk je eigen keuze, maar pas asjeblieft op! We willen niet dat er iets met je gebeurd. Misschien kun je iemand inlichten dat je afspreekt met die gast. Je kunt bijvoorbeeld je live locatie delen, zodat iemand wel weet waar je bent!

Als je wel gaat, ben ik benieuwd hoe het was! 

Liefs van mij!! ♡

Badge

Hoe is het gegaan??  Hoop dat het leuk was! 

Reputatie 1
Badge

Hii

Het was goed gegaan en was leuk! Hij respects ook mn grenzen dus was top, Misschien ga ik nog een keer met hem afspreken wanneer hij kan 

Hii

Het was goed gegaan en was leuk! Hij respects ook mn grenzen dus was top, Misschien ga ik nog een keer met hem afspreken wanneer hij kan 

Nice!

Ik heb 1 jaar geleden ook afgesproken met iemand van 18, cardate. Allesn pijpen, eerst spannend daatna heel leuk. En 2 weken geleden eindelijk weer nx afgesproken, dit keer met n 25arige. Ik ben 17 dus juridisch gezien mag dat gwn allemaal, maar dat was echt heel spannend nog even, maar hij begeleidde me ook gwn helemaal

Reageer