Vraag

schoolkamp 2e klas

  • 10 February 2024
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi iedereen starly hier✨

Ik weet niet of dit het goeie thema is om deze topic te plaatsen maar ik denk het wel.

We gaan dit jaar op kamp en ik ben een jongen ik ben ook verliefd op jongens. Natuurlijk moeten jongens bij jongens in de tent en meiden bij meiden. Het probleem is, alle jongens weten dat ik op jongens verliefd ben daarom wil niemand met mij in de tent. Ik heb ook alleen maar meiden vrienden en toen ik vroeg of ik bij hun in de tent mocht(iedereen vind het goed dat ik bij hun in de tent komen) aan de docenten zeiden ze nee en dat ik gewoon zoals iedereen bij de jongens in moest. Ik heb nu helemaal geen zin meer in kamp want de tent waar je in slaapt is je groepje waar je de rest van de week de activiteiten mee moet doen. Iemand tips?

Liefs starly✨


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hey!!

Ik zou het probleem echt goed bij je docenten uitleggen. Ik denk dat school vooral wil dat jij je op je gemak voelt. Probeer goed uit te leggen waarom je er zo erg mee zit en eigenlijk precies wat je hier hebt geschreven! Ze kunnen vast wel op een bepaalde manier met je meedenken. Komt goed! En vooral gaan genieten op kamp!

Reageer