Skip to main content

hee,

er zit dus een jongen in mijn klas en ik denk dat ik hem wel leuk vind. alleen hij is 1 jaar jonger dan mij en zit in mijn klas. en ja ja snappie ik weet niet wat ik moet doen…. k heb m ook nog niet op snap toegev omdat ik bang ben dat alle jongens uit mijn klas dat raar vinden. wat moet ik doen. het gwn laten? of het wel toevoegen en gwn beetje snappen ofzo?

groetjes d

Hoi,

ik heb ontdekt dat je niet per se snap nodig hebt om met iemand in contact te komen. Ik zou gewoon even met hem praten als klasgenoten: maak het zo normaal mogelijk. Als je dat een tijdje blijft herhalen krijgen jullie meer contact en dan kan je misschien je snap uitwisselen enzo. Maar hier heb je wel tijd en geduld voor nodig

als je dat niet wil kan je ook bij die vragenlijst (als jullie dat hebben, basisscholen altijd middelbare scholen soms. Dat vul je in met wie je in groepjes wil of in de klas?) invullen dat je graag naast hem wilt zitten.

ja kan ook kijken of je samen kan komen met een schoolopdracht en dan snap/nummers uitwisselen

ik zou persoonlijk de eerste techniek gebruiken omdat die het minst moeilijk is

doeii!!

Reageer