Skip to main content

Hey ik heb nog nooit eerder wat geschreven hier en vind het ook een beetje spannend ofzo maar zit met een vraag.

Ik ben een meisje van 16 en ben al een aantal maanden een beetje geïnteresseerd in iemand op mijn school, alleen ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo knap of aardig ofzo. Hij doet vaak een beetje lullig naar anderen toe. Maar ik kijk wel elke keer naar hem als ik hem zie enzo. Nu vroeg ik me af kun je een crush hebben op iemand die je dus niet per se aantrekkelijk of aardig vind? Hebben jullie een idee?

Groetjess 

Hoiii,

Ik vind zelf dat als je een crush hebt, dat je echt verliefd bent op diegene en hem echt leuk leuk vindt.

Groetjes, justGhast

Ik denk persoonlijk niet dat je echt verliefd bent… Ik denk dat je nu gewoon in een fase zit dat je aan hem denkt enzo, maar hem niet leuk vindt. Dat heb ik ook weleens gehad. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs -Ikweetgeennaam321

Hoi, ik denk dat je dan onbewust toch iets aan hem aantrekkelijk vind. Misschien zijn zelfvertrouwen of bepaalde manieren die die heeft. Je kunt bij jezelf nagaan of je echt een crush hebt misschien. Hoe interessant vind je hem?  Voel je ook meer dan belangstelling? Zou je het je kunnen voorstellen dat je met 'm zoent?  Dat soort vragen.  Misschien heb je een bad guy crush 😉 dat hebben mensen wel eens. Vallen op een 'fout' persoon. In ieder geval klinkt het niet heel raar ofzo. Denk dat meer mensen dat wel overkomt. Echt verliefd worden en een relatie is dan misschien weer heel iets anders.  Ga het gewoon eens goed na bij je zelf 🙂 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer