Skip to main content

hoi ik ben 12 jaar 

en mijn ouders gaan scheiden

en mijn moeder heeft nu al een nieuwe

vriend. HELP!

 

Heyy ik weet niet zo goed wat je bedoelt en waarmee ik je moet helpen dus kan je dat even duidelijker maken? En misschien iets meer achtergrond info? Dan kan ik je beter helpen.

Wilhelmavemela.


Wat  vervelend @Noura ... ik leef met je mee.


Dat is heel vervelend @Noura. Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik drie was het komt nou eenmaal veel voor. Je kan er ook niks aan doen. Ik vroeg me als klein kind altijd af: “waarom kunnen ze niet gewoon samen zijn?” Maar ondertussen heeft m’n moeder al een nieuw vriendje en is m’n vader opnieuw getrouwd. Hoelang zijn je ouders dan al gescheiden? Want als ze net uit elkaar zijn en je moeder al een nieuw vriendje is het inderdaad wel een beetje gek. Onthoud die goede herinneringen die je (hopelijk) hebt gemaakt met je ouders. Ik hoop dat je het accepteert. 
 

heel veel liefs,

Line


Echt erg voor je !!!!! Ik vind het niet aardig van je moeder dat ze zo snel een nieuwe vriend maakt. Ik weet dat scheiden super vervelend is. Maar soms is scheiden beter . Scheiden is natuurlijk niet leuk voor je ……… maar het is beter voor je ouders. Ze kan nu niet meer goed met elkaar om. Ze zijn niet meer verliefd . Dan is scheiden wel een goeie keus. Ik leef zeker met je mee. Ik snap helemaal dat het moeilijk is . Maar soms is de wereld moeilijk.

 

Emma


Reageer