Vraag

schamen voor verliefd zijn

  • 21 June 2020
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

 

Ik ben 16 en ik heb nu echt al langer dan een jaar een chrush een op een jongen. Het begon toen ik hem op school zag lopen en kreeg toen vakken met hem. Dit schooljaar lachte hij heel veel naar me  en gaf hij mij het idee dat hij me ook wel leuk vond. Hij heeft al die tijd al een vriendin, ondanks dat had ik echt het gevoel dat het wel wederzijds zou zijn en hij er gewoon nog achter moest komen. Nu denk ik alleen niet meer dat het wederzijds is, nadat ik een project samen met hem heb gedaan op mijn initiatief die je absoluut niet samen hoefde te doen.  Hij mag me wel maar, ik ben bang dat hij door heeft dat ik hem leuk vind, en schaam me er best wel voor. Vooral omdat mijn vrienden me al voor gek verklaarde dat ik uberhaupt dacht dat ik kans maakte en hem ‘out of my league’ vonden. Hij wil waarschijnlijk gewoon loyaal blijven tegenover zijn vriendin en dat is helemaal goed. Ik ben heel veel met hem bezig en heb nog steeds het idee dat het wat zou kunnen worden. Ik voel me gewoon dom en schaam me voor dat ik hem leuk vind en dat ik denk dat het ooit wat zou kunnen worden. Herkenbaar?


1 reactie

Badge

Beste Erintjee, dat is zeker herkenbaar ik ben nog maar 13 maar ik heb ook een enorme crush op een klasgenoot van me, echt precies hetzelfde als bij jou, mijn tip: Vind je hem echt zó leuk? Of denk je het alleen maar, of mag je zijn vriendinnetje niet, ik zou deze punten na gaan. En dan erbij, verliefd zijn is heerlijk! Geniet ervan, je komt zeker nog wel een andere tegen die jou ontzettend leuk vind!

Reageer