Vraag

Schaamhaar


  • Anonymous
  • 0 reacties
Voor de jongens een vraagje??
Als je seks wilt....
Wllen jullie dan dat een meisje zich scheert ne weet wel daaronder.
Ik zeg jullie maakt niet zoveel uit...
Ik wil het graag weten!!

10 reacties

Hey!

In dit topic vind je heel wat antwoorden op je vraag. Ook kun je zelf nog eens zoeken op 'schaamhaar' op het forum.
Ik denk trouwens dat het voor elke jongen totaal verschillend is.
Ik zou als ik jou was het gewoon aan de jongen vragen met wie je seks gaat nemen, hij kan dan zeggen wat hij fijner vind. Ik weet het is ongemakkelijk om het te vragen, maar als je het eenmaal hebt gevraagd en je weet het antwoord, is het veel rustgevender want dan weet je wat je moet doen.
heeee,
mijn vriendje vind het wel chill als ik het scheer, vind het zelf ook wat schoner

xx

Hey, nou ik Ben een meisje van 16 en ik heb altijd al een best flink behaarde kut gehad hoor. Het is echt heel gewoon en natuurlijk Al's meisjes schaamhaar hebben. Ik denk er niet eens aan of een nieuw vriendje er wel of niet wat van vind! Hij zal wel zien dat ik een harige kut heb, en dan?? En Als hij me Dan niet will beffen zoek hij maar snel een andere meid. Nu ik 16 Ben heb ik natuurlijk een heleboel haar op mn kut, t is ook zwart nog. Maar mn vriend doet er echt niet moeilijk over. Het is nu eenmaal so dat zijn meisje veel schaamhaar OP dr kut heeft, en dat altijd zo laat, haar mening en haar keus vind hij. En we hebben het heel goed samen, alleen op t naaktstrand of de sauna vind hij dat ik mn schaamhaar en okselhaar wel een beetje laat zien,  hij vind het wel lastig on Al's geschoren jongen naast een meisje te lopen die duidelijk echt nooit iets aan dr kut heeft gedaan, hij vind dat mn kut wel een beetje heel wild en onverzorgd is hi hi!!!   Maar ik houd van hem en hij van  mij...maar     mn kut blijft echt zo harig, vind ik mooi en het is stoer en heel vrouwelijk!! Doooi!!

Heyy, ik ben een jongen van 17 en heb al met een aantal meiden seks gehad. Deze waren allemaal kaalgeschoren van onderen en dat vond ik prima, maar ik zou een beetje haar (zolang het niet echt heel veel is) niet erg vinden. 

Groetjes

Ik ben een meid van 17 en ik scheer het altijd helemaal kaal

Reputatie 7
Badge +7

Voor de jongens een vraagje??
Als je seks wilt....
Wllen jullie dan dat een meisje zich scheert ne weet wel daaronder.
Ik zeg jullie maakt niet zoveel uit...
Ik wil het graag weten!!

 

Mijn vriendin heeft een hele behaarde kut en ik vind dat ze haar schaamhaar niet moet scheren want ik vind heel veel schaamhaar hebben geil bij haar dus mijn antwoord is niet scheren

 

XX MCES 

Ik ben een een meisje 

Maar het is wel schoner als je scheert

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +17

Hoi zou ze zelf mogen weten het is misschien mooier zonder maar ik zou er geen ding van maken

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Het js natuurlijk schoner als je het scheert, maar scheren ga ik nooit doen, maar dat is iedereen zijn eigen keuze toch☺️

Reageer