Vraag

samen slapen met vriendje

  • 5 September 2023
  • 4 reacties
  • 372 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

Ik ben afgelopen week 15 geworden. Mijn vriendje was dat ookal. Nu zijn we al iets langer dan een jaar samen en willen we graag eens samen slapen. Van zijn ouders mag dat al, maar van die van mij niet. Wanneer mochten jullie dat?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Persoonlijk toen ik 13 ofzo was. Maar als ik jou was zou ik me niet focussen op wanneer anderen dat mochten, maar eerder hoe je jouw ouders overtuigd zodat ze het goedvinden. Misschien helpt het als jullie bijv zeggen dat het dan bij jouw ouders thuis zal zijn dan zijn ze er tenminste soortvan bij?

 

successs

Badge

Hoe heb jij jouw ouders daarvan overtuigd?

Reputatie 7
Badge +17

Ik was 15.  Mijn ouders waren het er eerst ook niet echt mee eens. Ze waren vooral bang dat we onveilige seks gingen hebben. Ik denk dat de meeste ouders om die reden er in het begin wat op tegen zijn. Voor veel ouders betekent ‘samen slapen’ automatisch ‘seks hebben’ (hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn).

Praat er over met ze. Probeer uit te vinden waarom ze het niet goed vinden.

ik mocht samen slapen op me 15e verjaardag toen waren we al een jaar samen maar hij woonde ook aan de andere kant van t land dus was gewoon handiger, toen was t alleen op speciale gelegenheden zoals verjaar- en feestdagen maar na mn 16e elk weekend. wat vooral niet helpt is zeuren want dan denken je ouders misschien dat je niet volwassen genoeg bent om veilig te zijn zou m gwoon wat vaker meenemen en misschien even met zn alle rond de tafel

Reageer