Skip to main content

Hallo allemaal. 
dit is een vervolg op mijn vorige topic. 
( ik wou samen met mijn cruch een film of iets kijken. Maar wist niet hoe) 

HET IS GELUKT!!!!!!!!!!

savond na het eten hebben we buiten afgesproken. En na mate de tijd heb ik gevraagt of ze mee wou kijken. Wij kijken namelijk elk weekend iets. Dat hebben we dus gedaan!!!!!😀😀Ik ging aan de andere kant van de bank zitten. En mijn moeder zij. Kom maar hier zitten ( naast haar, eerst dacht ik.  3 letter woord maar later was ik er blij mee) 

Vanmiddag had ik er nog even over met mijn ouders. En toen zij ik. Volgens mij kon zij zit geen houding geven( wist niet ze zich moet houden/gedragen) naar mijn menig was ze rustig. Normaal is ze een stuiter bal😀. ( ik ook niet trouwens) 

kan het zijn dat zij mij ook leuk vind? 
mals jullie nog vragen hebben. Laat het weten. 

Goedzo!


Hoi @Anoniemejongen3 

bedankt voor je snelle reactie. 
Maar wat denk je. Zou zij mij ook leuk vinden. 
aangezien we regelmatig (zelf tijdens het typpen van dit) aan het appen zijn. En vee samen zijn. En tijdens het kijken?

zou zijn ik ook leuk vinden?


Leuk man. Klinkt gezellig. Ik denk dat er best een grote kans is dat zij jou ook leuk vindt. Ben je van plan om te vertellen wat je voor haar voelt?


hoi hoi, wat super!  Als het zo gezellig is met jullie tweetjes dan kun je er best op aansturen hoor. Ik snap dat het spannend is maar je kunt er langzaam naartoe praten, en kijken hoe zij reageert. Haha je beschrijft het heel leuk!  Veel succes en hopen dat de vonk over slaat XD

Groetjes liefs Tartan X


Hoi @tim16 

ik ben zeker van plan het te vertellen. Ik heb de afgelopen tijd er een beetje op zittten hinten. Maar heb geen idee hoe. Of Waneer. heb jij mischien ideeen?

hoi @Tartan14. Heb jij nog ideeen hoe ik het beste het kan zeggen/vragen? In de zin van verkeringen?

groetje 


Hoi , dat is moeilijk te zeggen, omdat ik haar natuurlijk niet ken 😉 maar als je begint met te hinten inderdaad, en misschien kijken hoe ze reageert als je ietsje dichter bij haar gaat zitten,  probeer haar af en toe eens “per ongeluk”aan te raken, haar hand bijv, of even haar arm aanraken, iets langer dan normaal. En kijk haar in de ogen, ook iets langer. En wees vooral eerlijk met je gevoel, bloos maar als het komt, je mag best een beetje verlegen zijn in de situatie.  Kort even aanraken kan dus ook. Misschien zelfs  haar haar eventjes. Voel wel aan dat je dit niet té lang doet maar dat komt vast goed. En maak opmerkingen zovan “we hebben het echt leuk samen” , “ik voel me echt fijn bij jou” of zulke dingen.  En dan ligt het er helemaal aan hoe zij reageert natuurlijk :)  haha ik vertel je nu eig hoe ik het zelf heb gedaan maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes liefs Tartan X


Hoi @Dpro ,

leuk dat jullie elke week samen iets kijken.

Zij vindt jou sws wel aardig denk ik en ik lees ook in jouw berichtjes dat jij je best doet. Hoe je dat precies moet vragen aan een meisje weet ik niet.

Ik snap meisjes niet altijd als het over zulke dingen gaat, maar misschien komt dat omdat ik zelf op jongens val.

Ik denk dat je het beste kunt zeggen dat je haar leuk leuk vindt, maar misschien hebben jongens die verkering hebben met een meisje wel betere tips.

Jij lijkt me iig een aardige jongen.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 


Wat ik heb gedaan is een brief schrijven.

Dat kan werken.

(Uiteindelijk bleek het dat ik hem niet leuk vond)

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. ik ben een jongen


hoi @Wees Jezelf Bij Noah .

hoe zou ik dan het beste dat brieftje kunnen schrijven. 

hoe heb jij het gedaan?

 


Ik heb verder geen tips meer maar heel veel succes en ik hoop voor je dat ze ook op jou is.

 


ik ben zeker van plan het te vertellen. Ik heb de afgelopen tijd er een beetje op zittten hinten. Maar heb geen idee hoe. Of Waneer. heb jij mischien ideeen?

Een brief schrijven is al genoemd maar ik ben er eigenlijk voor om dat soort dingen face to face te doen. Zo heb ik het ook gedaan. Hoe dat ging kun je in m’n topic nalezen als je wilt 

@Tartan14 heeft ook al een paar goede tips gegeven voor wat je zou kunnen zeggen.

Heel veel succes.

 


Hey @Dpro 

Dat kun je in dit topic vinden:

Dit was nog met m'n oude gebruikersnaam.

Hopelijk werkt het.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


Hoi @tim16, ik heb net je topic gelezen. En ik denk dat ik er wat dingen uit ga halen die ik zelf ga proberen/gebruiken. ( als het van kt mag. Dan laat ik wel een update agter)


@Dpro Succes man! Ik hoop dat het goed gaat. En een update mag vast wel. En anders kun je altijd een nieuwe topic maken.


Dat is natuurlijk ook een andwoord. 
mij heb het haar gevraagt. En ze zecht dat ze me alleen maar als goede vrienden ziet.

toch iedereen bedankt


@Dpro 

Fijn dat je het gezegd hebt.

Jammer dat ze jou niet leuk vind.

Gellukkig blijven jullie gewoon vrienden.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


Reageer