ruzie tussen mijn ouders

  • 16 July 2020
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, mijn ouders hebben nu al een week ruzie! Ze slapen niet meer samen ze praten amper tegen elkaar en als ze wel praten hebben ze meestal weer een discussie en mijn vader komt meestal pas rond zeven uur thuis van zijn werk en hij zit nu al de hele week te zuipen als ie thuis komt🥺 wat moet ik doen ik kan er echt niet meer tegen en ik ben heel erg bang dat ze gaan scheiden😭


2 reacties

Badge

Hoi,

 

Ik weet dat het erg vervelend is om ruziënde (is dat een woord?) ouders te hebben, mijn ouders konden het ook uiteindelijk niet meer echt aan dus zijn ze uit elkaar. Het is nu alweer meer dan drie jaar geleden.

Ten eerste zou ik aan je ouders vragen of ze in relatietherapie willen gaan, het werkt bij sommige mensen wel, bij sommigen niet. Het ligt er ook aan wat voor soorten ruzie je ouders hebben, bij mijn ouders maakten ze de hele tijd ruzie over de kleinste dingetjes en ze trapten elkaar de hele tijd op de voeten. Er zijn ook ouders die ruzie maken over een bepaald iets, zoals wanneer er iemand vreemd is gegaan, het is allebei een heel ander soort ruzie en het valt allemaal op een andere manier op te lossen, je kunt hier veel meer over vinden op het internet als je geïnteresseerd bent. Heel vaak werkt het als de ene ouder aan de ander vraag: ‘ben je er voor me?’. Volgens deze website werkt dit 86% van de tijd:

www.langplusgelukkig.nl/2018/02/11/werkt-relatietherapie-eigenlijk-wel/

Voor als het al zeker is dat je ouders gaan scheiden, onthoud dan dat het echt niet jouw schuld is, het is bekend dat heel veel kinderen zich schuldig voelen na de scheiding van hun ouders, dus doe dit alsjeblieft niet.

Ik hoop dat dit iets heeft geholpen!

Reputatie 2
Badge +1

Zoals hierboven gezegd wordt

Reageer