Skip to main content

Via een screenshot die ik ooit binnen heb gekregen van mijn vriendje, heb ik het nummer gevonden van zijn beste vriend. Mijn vriendje reageerde niet meer dus ik was erg ongerust en heb zijn beste vriend gebeld via whatsapp samen met mijn beste vriendin.

Hij wou geen antwoord op mijn vraag geven en bleef maar vragen wie wij waren. Uiteindelijk stuurde hij mij de volgende dag op school een appje met: omdat ik zo lief ben zeg ik het, hij reageert ook niet op mij en hij is niet op school. Ik ben toen naar het huis van mijn vriendje gegaan en hij heeft gezegd dat hij dit weekend zijn telefoon krijgt. Maar ik heb niet durven zeggen dat ik zijn beste vriend heb gebeld want ik had maar heel kort de tijd om hem te zien en ik wou het niet verpesten. 
 

De dag erna word ik gebeld, geappt door nummers. En ze blijken vrienden van mijn vriendje te zijn. Blijkbaar heeft zijn beste vriend mijn nummer en Instagram gegeven. Uiteindelijk zat ik te appen met zijn beste vriend het begon normaal maar daarna werd hij boos omdat ik niet wou vertellen hoe ik aan zijn nummer kwam. Toen begon hij mij uit te schelden en heb ik ze allemaal geblokkeerd. 
 

ik ben nu heel erg bang dat mijn vriendje boos op mij word omdat ik zijn beste vriend heb gebeld. Hij is nooit boos op mij maar dit zou maar de eerste keer kunnen zijn. Ik hou teveel van hem en dit zou mijn hart echt kunnen breken.

Waarom zou hij boos zijn als jij alleen maar bezorgd over hem bent?


Ten eerste zou het heel gek zijn als je vriendje boos wordt omdat je bezorgd was

Ten tweede snap ik niet waarom je gewoon normaal kon omgaan met zijn vrienden: je kan toch gewoon vertellen wie je bent en waarom je hem belde? Lijkt me allemaal niet zo gek. 


@Angovis Huh? Dat heb ik ook gedaan… maar hun reageerden daar slecht op.


@J8j8 ja dat is waar.


Reageer