Ruzie met mn moeder

  • 21 March 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Badge

Hoi! Ik ben 13 en ik merk dat ik de afgelopen maand(en) veel ruzie heb met mijn moeder, het gaat meer om de kleinere dingetjes maar het stoort mij enorm. Ik heb al geprobeerd om gewoon niet boos te zijn maar het lukt gewoon niet, ik wil ook niet helemaal veranderen in een of andere goeroe ofzo maar ik wil gewoon geen ruzie en discussie's meer verder wil ik het denk ik ook niet met haar erover hebben ofzo… ik weet het gewoon even niet meer en ik ben helemaal in de war en soms denk ik zelfs, waarom besta ik nog weet je wel? Ik bedoel, jaja dat gedoe met 'Ik hou van jou dus pleeg geen zelfmoord’ heb ik wel vaker gehoord en daar moet ik soms ook wel over huilen omdat ik me aangesproken voel maar ik wil gewoon niet meer… Mijn cijfers zijn ECHT slecht en mijn ouders zijn laatst gescheiden en qua liefde zit het ook niet bepaald perfect, er is die ene jongen die ook zo'n beetje hetzelfde meemaakt en hij plaagt mij ook wel een beetje en ik vond hem eerst leuk (misschien hij mij ook wel!) maar ik vind iemand anders leuk, hij is slim, knap, sportief en grappig maar verder weet ik het niet hoor! Maar het punt is: HELP! want ik weet niet wat ik moet doen...

 

 

 

 

 

Sorry voor het lange bericht =( Ik heb het alleen heel erg nodig want ik zit in de prak en wil niet weg maar ook weer wel, als je snapt wat ik bedoel…

❤️Julia =)


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hey Julia !!! 
 

ik en mijn moeder hadden toen ik 12/13 was ook veel ruzie maar op een gegeven moment groeien jullie daar samen overheen en word het een stuk gezelliger samen, geloof mij! Dat je ouders net zijn gescheiden kan misschien ook een reden zijn dat jouw moeder zich niet goed voelt en daar misschien verdriet over hebt, houd daar ook rekening mee, zij is ook maar een persoon en dit is ook haar eerste keer leven. 
 

praten jullie ook dingen uit na een ruzie? Of zwijgen jullie dan en komen jullie er niet meer op terug? Meestal is een simpele sorry genoeg om wat rust te herstellen. Dat je moeder niet wilt dat je zm pleegt betekend wel dat ze van je houdt, en zegt ze niet voor niks; ze weet waarschijnlijk dat jullie ruzies ook effect hebben op jouw gevoelens. 
 

Over die jongen..tja, het zou wel heel leuk zijn als hij je terug leuk vindt!

 

xx

Reageer