Vraag

ruzie met mijn vriend

  • 9 December 2023
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken

Hoi iedereen, 

 

Ik ben J

Ik blijf liever anoniem.

Ik zit nu in de 4e van vmbo-3 ik ben 15 jaar en heb hele lieve vrienden om me heen, alleen zit ik met 1 ding. 

 

Sinds de 3e is er iemand bij ons in de klas gekomen en direct had ik met die jongen een goeie band. We begonnen als vrienden, masr op een gegeven moment werd het meer dan vrienden. We spraken af bij elkaar thuis en deden leuke dingen met elkaar, alleen ik ben echt een beschermd iemand en ook snel bang/jaloers zonder dat ik het door heb. Ik en die jongen hebben echt een leuke tijd samen, alleen sinds zondag 3 dec hebben we ruzie gekregen.. we hadden al vaker wat discussies maar konden dit snel oplossen. Alleen nu is het fout gegaan, hij heeft iets persoonlijk genomen wwt ik zei. Terwijl het helemaal niet persoonlijk was, nu hebben we ruzie en wwwt ikcecht niet wat ik moet doen. Hij zit al nietnlekker in zijn vel en wewtvdat ook en hou daar ook zeker rekening mee.

 

Alleen nu had die me geblokkeerd op snap en spreek ikchem alleen nog maar via de app af en toe. Hij negeerd me, snel kortaf of droog, snapt soms niet wat ik bedoel. Hij gaat vanavond uit met wat collega's.. alleen ben ik zo bang dat 1 van die collega's meer wilt en het is niet dat ik hem niet vetrouw maar zijn collega niet, die meer wilt. 

 

Ik wewt niet heo ik dit met hem moet oplossen, hij wilt graag alleen zijn. Maar ik wilcgwn dat het weerbhetzelfde is als eerst net zo gezellig dat we weer kunnen lachen, afspreken en leuke dingen kunnen doen samen. 

 

Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen, ik kan hem niet kwijt raken.. na alles hij is het enige dat ik nog wil en ik weet ook dat die echt vancmijxhoud maar ik maak mebook zo zorgen om hem..

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer