Vraag

ruzie met goede vriend

  • 23 January 2023
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Een jaar geleden ben ik bevriend geraakt met iemand, we hadden het altijd gezellig en vertrouwden elkaar

3 maand geleden kregen we ruzie omdat hij vond dat we geen vrienden meer konden zijn omdat hij geen klik voelde al denk ik zelf dat het komt omdat hij nu een vriendin heeft. Hij heeft me geblokkeerd na deze ruzie en 2 dagen geleden weer gedeblokkeerd ik wil geen ruzie met hem hebben.

Wat moet ik doen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Is hij nog boos op je?! Heeft hij nogsteeds (dezelfde) /een vriendin….?! 
 

zeg hem dat je geen ruzie wil… lijkt mij… ken je hem alleen online… of ook in het echt…?! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Ja,dat zie je wel vaker als iemand een relatie krijgt. Dan gaan ze soms vriendschappen verwaarlozen. Heb dat zelf ook wel eens meegemaakt in de vriendengroep.

Maar hij heeft je weer gedeblokkeerd dus? Stuur ‘m eens een berichtje waarin je uitlegt dat je geen ruzie wil en dat je het jammer vind dat hij de vriendschap wil beëindigen. Zeg dat je openstaat voor contact maar dat je dat verder aan hem over laat.  

Ik heb een tijdje terug ook ruzie gekregen met mijn beste vriend over een meisje.  Ik zei nog tegen hem: nu laat je me vallen maar over drie maanden kots je haar uit. Het waren er twee. Voor mij is er toch iets kapot gegaan.  Ik ben wel gewoon aardig tegen hem als we iets doen in de vriendengroep maar ik praat wel veel minder met hem,  het vertrouwen is toch beschadigd.  

Badge

Is hij nog boos op je?! Heeft hij nogsteeds (dezelfde) /een vriendin….?! 
 

zeg hem dat je geen ruzie wil… lijkt mij… ken je hem alleen online… of ook in het echt…?! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Dat weet ik niet. Hij heeft nog steeds dezelfde vriendin en ik ken hem ook in het echt hij woont best dicht bij mij dus ik kom hem ook geregeld tegen

Reputatie 7
Badge +15

Hi @h_anoniem …

ah, en wat nou als je de volgende x als je hem tegenkomt eens een kletspraatje probeert te maken…?! Gwn: zeggen dat je geen ruzie wil…?! Kijken hoe hij daarim staat, EVT. Nog vragen hoe het met hem en zijn (ex) vriendin gaat…?! 
 

vragen waarom hij jou blokkeerde, maar ook gwn over andere dingen, gwn, kijken if jellie miss weer een band kunnen opbouwen…?! 
 

al snnap ik ook als je vertrouwen glink beschadigd is on hem….?! 
 

  1. Mij_Niet_Gezien 

Reageer