Vraag

Ruzie/kwijt met goeie vriendin

  • 9 August 2021
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

ik vond een meisje uit inze vriendegroep leuk alleen had ze al een  vriendje zij is 15 en hij 13 ik heb nooit tegen hem gezegt omdat hij best wel een matcho mannetje was ik ben zelf 15 maar hij ziet er uit als een 16 jarige maar op een dag snapte ze mij en kwam het er op neer dat ik haar leuk vond. haar vriendje leest haar hele telefoon door altijd (wist ik niet) en hij heeft dat gesprek gezien en hij is heel boos geworden omdat ik nooit wat verteld heb omdat ik dit wou verkomen. toen ben ik een paar dagen biet bij dat vriende groepje geweest en wou ik weer komen maar hij zei van s je komt sla ik je in elkaar je mag niet meer bij haar komen ik was biet bang voor hem maar heb dr gwn totaal geen zin in, maar ik heb torn later met haar geappt ook van dat ik dit niet normaal vind. ik heb toen ruzie met haar gekregen omdat ze voor hem koos wat ik snap maar we konde  het altijd heel gied vinden en ik tijd zoiets heb gehad vrienden voor liefde ook al is beide belangerijk want op deze leeftijd heb je nou eenmaal meer vriende als relaties en ik heb niet veel vriende maar ken ze allemaal superlang maar iemand tips van hoe ik het goed kan maken want zit er echt en het is ondertussen 2 3 maanden geleden en het is ook uit tussen hun en ik miss haar als persoon in mn leven ik heb nog nooit me zo op me gemak gevoelt bij een meisje zoals haar iemand tips zou heel fijn zijn ik hoor helaas ook niks meer van haar!


4 reacties

Steun haar, laat weten dat je er voor haar bent, ze zal vast wel een beetje verdrietig zijn nu het uit is. Ik zou niet gelijk zelf proberen haar te versieren want ik denk niet dat ze daar nu op zit te wachten. Laat zien dat je te vertrouwen bent. Ik denk dat ze dat heel erg zal waarderen.

Succes!

Lucas 

Badge

Steun haar, laat weten dat je er voor haar bent, ze zal vast wel een beetje verdrietig zijn nu het uit is. Ik zou niet gelijk zelf proberen haar te versieren want ik denk niet dat ze daar nu op zit te wachten. Laat zien dat je te vertrouwen bent. Ik denk dat ze dat heel erg zal waarderen.

Succes!

Lucas 

Nou ja we hadden dus ook ruzie en ik heb zins vandaag weer beetje contact via dm maar ze twijfelt of ze nog wil afspreken

Reputatie 5
Badge +2

Laat haar aan haar eigen keuze over

Ik denk dat het op dit moment belangrijk is om open kaart te spelen. Kortom: maak duidelijk dat je betreurt wat er is gebeurt en dat je graag zou willen dat het weer wordt zoals vroeger.

Biedt eventueel je excuus aan voor je gedrag - tuurlijk heeft zij zich ook niet goed gedragen, maar de schuld op je nemen is in dit geval misschien raadzaam; waarschijnlijk zegt ze wel dat het oké is en dat zij ook fout zat o.i.d..

Zoals Lucas al zei, wees er voor haar als ze iemand nodig heeft, maar ga niet teveel pushen. Probeer voor nu even af te zien van het liefdesplaatje en ga nu eerst werken aan het herstellen van jullie vriendschap.

Nou ja we hadden dus ook ruzie en ik heb zins vandaag weer beetje contact via dm maar ze twijfelt of ze nog wil afspreken

Mooi mooi, het is een goed teken dat ze je niet volledig negeert. Blijkbaar staat ze dus nog wel open voor contact. Geef haar ook haar ruimte. Afspreken zou mooi zijn, maar als ze dat (nog) niet wil, zal je dat ook moeten accepteren.

Reageer