Vraag

Ruzie/discussie met vriendin

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een jongen van 14 en ik heb nu al een jaar en 22 dagen verkering met mijn vriendinnetje. We hebben de laatste tijd wel eens ruzie en dat noemt zij dan een discussie. Maar voor mij voelt het dus blijkbaar erger dan voor haar. Ik geef echt met heel mijn hart om haar en ik ben vaak ook best onzeker over of ik een goed vriendje ben. Ik ben namelijk best snel jaloers en ik denk soms niet goed na. En naderhand bied ik dan altijd mijn excuses aan en dan voel ik me helemaal gebroken als ze dan gaat schreeuwen naar me. Mijn vriendin woont wel in een andere stad het meeste contact is via app. Maar nogsteeds doet het dan pijn.

Wat kan ik doen om deze ruzies/discussies te stoppen? Want ik hou zoveel van haar en ik wil haar ook geen pijn doen.


3 reacties

Je zegt zelf dus ook al, jij ervaart het erger dan zij. Maar als jij je er slecht over voelt, kun je dit met haar bespreken. Zeg bijvoorbeeld dat je deze dingen (jaloezie, impulsief) van jezelf weet en dat je 'er niet trots op bent' en dat het echt niet de bedoeling is om haar te kwetsen. Zij kan deze eerlijkheid waarschijnlijk wel op prijs stellen.

Suc6 ermee.

 

Groetjess

Reputatie 2
Badge +1

Heel erg bedankt, zal ik zeker doen!

Hallo T-Town :)

Je kunt zeggen tegen haar dat je het vervelend vindt en dat het behoord tot je innerlijk maar dat je dat niet fijn vindt.

-TheMightySlayer <3

Reageer