Roblox verliefd

  • 8 March 2021
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hai, laatst speelde ik roblox (adopt me) dat is een spel waarop je dieren kunt adopteren, vrienden maken en je eigen huis kunt kopen. Ik speelde dat en ik leerde een jongen kennen. Althans dat denk ik. Hij gaf me spontaan allerlei cadeaus, echt heel vreemd… En hij zei dat hij verliefd op me was! Ik schaam me echt daarover. Hij wilde me kussen en vieze dingen met me doen (in het spel natuurlijk) ik rende zoveel mogelijk van hem weg, maar hij bleef me maar achtervolgen. Ik zit hier heel erg mee, kan iemand advies geven??


4 reacties

Badge +1

Hoi Sterre,

Vervelend dat dit is gebeurd! Ik denk niet dat je je hier zorgen om hoeft te maken,  tenslotte is het maar in een game :).  Maar ik snap wel dat dit geen fijn gevoel is :(, denk er gewoon aan dat dit niet jouw schuld is.  Ik speel zelf geen Roblox, maar zou je die persoon kunnen verbannen ofzo? En verder helpt het trouwens altijd om erover te praten (Met een vriend of vriendin ofzo)

groetjes Josephine

PS. kan je laten weten of je er iets aan had? Alvast bedankt!

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Misschien een tip leave de server gewoon als dit weer gebeurt want dit is natuurlijk best raar dat een wildvreemde ineens zegt dat hij verliefd op je is want je kent hem niet eens maarja 

De groeten

Reputatie 3
Badge +2

Blokkeer die gast (:

Hallo! Ik speel ook Roblox en als die gast je blijft volgen, kan je in je privacyinstellingen aanpassen wie je kan joinen via jouw profiel.  Als je alleen vrienden kiest, kan die jou niet volgen, maar nog wel berichtjes sturen als je hem nog niet geblokkeerd hebt.

 

Reageer