Skip to main content

Yooo , ik ben een meid van 14 en ik heb nu op de middelbare 2 echte relaties gehad en 1 ander iets maar ik denk dat ik het steeds weer fout doe, eerste (R… ) gaat vreemd op me met men beste vriendin terwijl ze de dag van te voren nog met me getongd had . En toe  kreeg ik er ook nog eens bij dat men vader nog al homophobish is. 2de relatie was met een jongen (d….) en na R…. dacht ik srs dat ik hem nooit kwijt zou raken want hij deed zich veel aardiger voor dan R…. en hij knuffelde met me enz en getongd en..andere dingen... en toen begon hij me dik te noemen en vond die dat ik geen vrienden had en hij vond me raar en irritant , hij nam nooit meer op of appte me nooit. Kom ik er 2 maanden na ik het had uitgemaakt achter dat die op me was vreemdgegaan met 5 andere meiden. Toen paar maanden later maakte men beste vriendin het uit met men andere bestie en nog geen uur later zegt ze dat ze me leuk vindt dus we hebben gekust maar ik vindt der niet meer leuk leuk maar ik durf het der niet te zeggen maar ze negeert me steeds meer en ze is of boos of ze negeert me en nu komt ze week logeren.. maarja ik weet niet wat ik fout doe maar telkens vinden mensen het leuk om met men gevoelens te spelen of ik die gwn iets maar ik kom d'r niet achter wat. Maar bv bij die R.... en d…. die ga je dan missen maar je mist dan meer het knuffelen enz dan de persoon zelf. Heeft iemand anders een van deze problemen want ik zweer ik kom er echt niet uit en dit is al gaande sinds februari 

-tekst aangepast door Kindertelefoon vanwege mogelijke herkenbaarheid-

Geen reactie

Reageer