Vraag

Relatieproblemen

  • 15 November 2022
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Ik ben een jongen van 17 en heb een relatie (gehad) met een meisje die nu ook 17 is. Onze relatie heeft 16 maanden geduurd maar de laatste tijd hebben we veel ruzie en is het al een paar keer aan en dan weer uit gegaan en op dit moment weet ik zelf niet of we nog samen zijn. Ik zou heel graag voor altijd met haar samen zijn en zij ook met mij maar ze wil geen relatie meer zegt ze omdat ze wil kunnen doen wat ze wil. Ik word soms boos als ze uit wil gaan en verbied het haar maar dat doe ik omdat ik haar niet kan vertrouwen ze is namelijk al eens vreemd gegaan. Dan word zij boos en zegt dat ik niet mag kiezen wat zij wel en niet mag doen. Voor dat wij samen waren heeft ze al een lief gehad en daar heeft ze nog altijd contact mee ze heeft vorige week ook al stiekem naar hem thuis gegaan en hem naar haar laten komen en dat op een moment dat we duidelijk samen waren. Ik weet niet goed meer wat ik allemaal moet doen en ik vraag me af of iemand van jullie me zou kunnen helpen met er voor te zorgen dat het weer goed komt tussen ons wat ik hou heel veel van haar en ik vraag mij ook af of ik aan haar ouders moet vertellen dat zij stiekem haar ex naar haar huis heeft laten komen terwijl zij weg waren en dat ze naar hem thuis gaat terwijl ze zegt dat ze naar een vriendin is en of ik moet vertellen dat ze eens stiekem is de nacht is weggelopen om met hem af te spreken. Ik weet niet of ik haar dan verraad of dat ik gewoon eerlijk moet zijn tegen haar ouders omdat het niet kan dat je zomaar mensen in je huis laat komen zonder dat je ouders er iets van weten en dat je zomaar midden in de nacht weg loopt. Terwijl dat we even ook niet meer samen waren had ze ook voor een 2e keer vreemd gegaan maar volgens haar is dat niet erg omdat het uit was tussen ons maar het was maar nog een paar dagen uit en omdat het maar een klein kusje was. Het gaat nu ongeveer al een maand zo tussen ons en zelfs op de momenten dat we zogezegt niet meer samen zijn spreken we wel nog af en hebben we ook nog seks. Ik weet echt niet wat ik moet doen om weer een normale relatie te krijgen dus ik hoop dat jullie raad voor mij hebben. 
Alvast bedankt.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Het lijkt er op dat je haar helemaal niet meer vertrouwd.  Dat is geen goede basis voor een relatie. Dan kun je nog zo veel van haar houden maar als je haar blijft wantrouwen word het nooit wat ben ik bang. Haar dingen gaan verbieden is wel het domste wat je kunt doen eerlijk gezegd. Hebben jullie hier wel eens op een normale manier over gepraat? Dat zou ik sws doen. Dus eens afspreken en dan ipv seks hebben eens een goed gesprek met elkaar hebben. Ik hoop voor je dat het nog goed komt maar soms moet je ook accepteren dat je gewoon niet bij elkaar past, hoe kut dat ook is.

Reageer