Skip to main content

Hallo iedereen die dit leest.

De laatste tijd gaat het steeds slechter met de relatie tussen mij en mijn vriendin tot mijn grootste teleurstelling.  We hebben laatst een grote ruzie gehad, omdat ik over een klein ding gelogen had. Ik heb dit toegegeven maar na vorige week dinsdag is ze niet meer hetzelfde richting mij geweest. Dit vindt ik zelf heel vervelend, omdat we wel eens vaker opstootjes hebben maar normaal reageert ze gewoon normaal daarna. Dit gaat nu al 5 dagen door en weet niet of ik hier nog mee door kan gaan, want ik blijf haar nu nog steeds even veel liefde geven en zij niet terug naar mij.

Ik weet niet of ik hiermee nog veel langer door kan gaan. Kan iemand mij helpen, zodat ik haar weer tevreden kan maken zodat ze weer wat meer liefde naar mij kan tonen? Al het advies wat mensen hierop kunnen geven wordt zeer op prijs gesteld. 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

 Anoniempje

Soms hebben meiden tijd nodig om dingen binnen te krijgen, mijn vriendin is ook best langzaam, geef haar tijd, en ruimte.


Soms hebben meiden tijd nodig om dingen binnen te krijgen, mijn vriendin is ook best langzaam, geef haar tijd, en ruimte.

Dankjewel dat je mij hierbij duidelijkheid in geeft, want ik weet dat ze tijd nodig had maar nog nooit heeft ze der zolang over gedaan. Maar dan zal ik haar wel wat meer tijd en ruimte geven


Hallo anononiempje :)

Ik heb niet echt veel verstand van meisjes, maar ik neem aan dat je misschien met haar erover kan praten waarom ze zo doet en wat de reden daarvan is. En misschien inderdaad haar de ruimte en de tijd geven. 

-TheMightySlayer <3


Praten lijkt me hier de oplossing of geduld


Beste Anoniempje,

Ik weet niet of mijn advies gaat helpen, maar toch zal ik proberen te helpen.

Het is niet fijn om te horen dat jullie vaak opstootjes hebben. Toch hoeft dit niet perse iets slechts te betekenen, want af en toe zijn ze nodig in een relatie. Om te lezen dat ze je een aantal dagen geen liefde heeft getoond, is een groter probleem. Je zei dat dit is ontstaan doordat je over een klein ding gelogen had. Het is mogelijk, indien je vaker tegen haar liegt, dat zij trust issues krijgt en daardoor ook een beetje met zichzelf in de knoop zit. Dit hoeft niet perse zo te zijn natuurlijk! Ik weet immer niet of er wel of niet vaker tegen haar gelogen wordt (vanuit jouw of haar vrienden/vrieninnen/familie). Het zou ook kunnen dat er iets met haar privé leven is gebeurd, dat zij jou niet wil vertellen. 

Mijn advies voor jouw is om het even te laten rusten. Ik weet namelijk niet of het een positief effect heeft als je nu gaat vragen waarom zij geen/weinig liefde toont naar jouw. Dit zou namelijk opdringerig over kunnen komen, en het zou kunnen dat het hierdoor nog langer gaat duren voordat ze haar liefde weer toont, maar jij zult dit beter kunnen inschatten, aangezien jij meer weet dan mij waar ze wel of niet mee zit.

Laat maar weten of dit advies geholpen heeft of niet xxx

Houdoeee


Reageer