Vraag

relatie / vriendje

  • 7 May 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Badge

Hee iedereen! uhmm ik hoop dat jullie me misschien hiermee willen helpen…. 

Ik heb al ongeveer 5 maand een relatie met een jongen…. Hij is 23 en ik ben 18.

Oke dit s iets ten zijde… hij kijkt altijd als we samen zijn veel naar andere meiden, soms herhaaldelijk kijkt hij. Ik heb regelmatig benoemt dat ik het niet fijn vind en er onzeker van word… Vervolgens blijft het voorkomen. & hij geeft er als reden voor dat mannen van nature zo zijn, dat ze naar vrouwen kijken. Maar ik heb duidelijk aangegeven vaak dat ik me er niet prettig bij voel…. & dat hij zo andere meiden de intentie geef dat hij geïnteresseerd in ze is.

 

Dus gisteren, belden we en hij zei dat een meid in de sportschool aandacht bij hem zocht… Ik weet gewoon dat hij ernaar keek sowieso! maar goed toen hij me dat vertelde werd ik best onzeker en jaloers eigenlijk…. maar ik kreeg het idee dat hij me er helemaal niet serieus in nam, & hij ging steeds weg uit het gesprek op whatsapp en dan reageerde hij weer 10 minuten later… Vervolgens belde hij me, dus we gingen bellen en toen kreeg ik ook niet echt antwoorden op de dingen die ik zei, hij zei alleen heletijd “sawry” op zo een toon ofzo… & soms reageerde hij gw niks. dus ik had het idee dat hij niet serieus naar me luisterde.

 

Oke uhm wat ik hiermee wil bereiken…. Heeft iemand alsjeblieft tips of weet ik het ? wat het kan betekenen….. ik zal denken namelijk dat je je zal aanpassen enzo, maar goed het verandert gewoon niet! 

 

Als iets onduidelijk is, stell vragen (:

 

DANKJULLIEWELLL🫶🏼

 


Reageer