Skip to main content
Vraag

Relatie voorbij maar ik heb mixed feelings

• April 6, 2025
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo!

Ik ben 17 jaar en zit nogsteeds op school tot mei.

Ik werk 5 dagen in de week van 5 tot 10.

Ik heb bijna mijn autorijbewijs en zie er goed uit.

Ik had laatst met een meisje iets wat ik wel echt heel tof vond. Ze vroeg me snap op school en die had ik gegeven. Na elke dag bellen en appen vroeg ze of ik naar haar toe wilde komen om het feestje van haar zusje te vieren. Ik vond het eerst zo spannend om gelijk heel haar familie te ontmoeten maar ik heb het gewoon gedaan. Heb haar zusje 25 euro gegeven en een kaartje toewel ik haar nog nooit heb gezien. Die avond was echt top ik en dat meisje van school zaten op de bank en ze kwam steeds dichter bij me zitten en ik deed het prc hetzelfde. Uit eindelijk zaten we elkaar te kriebelen wat me echt een fijn gevoel gaf. Toen was het tijd om naar huis tegaan en was ik naar huis gegaan rond 23:00. Ik was zo blij en had alles tegen mijn moeder gezegt na het feestje hebben we nog gebeld en vroeg ze uiteindelijk of we iets hadden en ik zij zovan je ik denk het wel. Toen na nog even praten en gek doen hebben we opgehangen en ging ik meteen naar mijn moeder om te vertellen dat ik mijn eerst echte vriendin had in 17 jaar. We hadden ongeveer 3 week en begon ze steeds gekker tedoen. Heletijd afstand nemen later reageren. Ik vond het maar gek maar dacht meschien heeft ze het druk. We waren ergens naartoe gegaan en toen heeft haar moeder foto's gemaakt van ons en toen we thuis waren zegmaar ik thuis en zij bij haar vroeg ik om die foto's en toen zij ze "nee mama niet geven" toen ging ze op mute voor 10 minuten. Toen ze van mute afkwam zij ze dat ze niks voelt voor me en dat dit niet ging werken wat ik heel raar vond want ik kwam elke wiekend naar haar van 2 tot 11. Na alles was ik kapot ookal was het 3 weekjes. Ik had er zo veel vertrouwen in. We hadden afgesproken dat ik nog een keer naar haar ging. Uiteindelijk lagen we in haar bed en vroeg ik aan haar of ze spijt had want ze deed heletijd haar hoofd op mijn schouder. Toen zij ze er niet heel veel op en hebben we eigelijk de helen avond geknuffeld. Toen ik naar huis ging had ik weer een grote glimlach op mijn gezicht! Ik wist wel dat het goed zou komen dus ik naar huis gefietst en nog even gebeld met haar. Toen begon ze heletijd hartjes toesturen en zij ik nog voor de grap tegen mijn moeder "ze houd weer van me" uiteindelijk hebben we gezegt dat we het opnieuw wilde proberen. Dus ik dacht ik ga all out dan moet ze wel blijven. Dat was dus niet zo het was valentijn en heb voor haar een cado gekocht van ongeveer 50 euro. Ik kreeg een beertje met een roos der stond op "i love you". En ja ze werd in een keer ziek na dat cado en moest ik naar huis om 6. En ik snap het als ze echt ziek was snap ik dat maar ik geloof haar gwn niet. Ze was ook bijna jarig dus ze wilde wel "vrienden blijven". Want devolgende dag na valentijn belde ze me op en zij ze dat het niet ging werken. Toewel ze zon mooie duuren tas wilde die ik voor haar had gekocht. Ik ben in totaal meer dan 200 euro kwijt geraakt.

elke dag 30 minuten fietsen voor haar.

Ik was er altijd voor haar.

Kwam op voor haar.

Belde altijd met haar en maakte altijd tijd voor haar.

We hebben elkaar niet meer daarna gesproken. Ik heb een Mixed feeling van boosheid en verdrietigheid. Dit is ongeveer een maand geleden gebeurt en heb soms best wel spijt dat ik tegen haar heb gezegt dat ik geen contact meer wil hebben.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik ben bang dat als we weer contact krijgen dat ik er weer allemaal geld in ga stopen aleen maar voor het contact. Maar aan de anderen kant miss ik het gevoel echt wat ik altijd had met haar. Ik ging altijd met de grootste glimlach naar huis. 

Dus iemand tips wat ik hier op kan doen?

1 reactie

• April 7, 2025

Hey

Dat is wel kut maar ik denk dat je moet accepteren dat zij gewoon niet dezelfde gevoelens voor jou heeft als jij voor haar hebt. Ze heeft nu in feite 2 keer aangegeven dat ze het niet ziet zitten. Of je het dan nog een derde keer moet proberen? Ik zou het niet doen. Dat je haar nu mist is logisch, maar trust me, dat gevoel gaat wel over na een tijdje.

Probeer het de volgende wel wat rustiger aan te doen qua geld uitgeven. Het gaat om het idee achter een cadeau en niet om het bedrag.

Veel sterkte iig