Vraag

relatie voorbij

  • 30 May 2023
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Ik ben 15 jaar en had een relatie met een jongen van 15 jaar . Maar hij heeft het uitgemaakt maar vind het lastig om hiermee om te gaan. Ik ga vaak hardlopen om mijn hoofd leeg te maken, maar als ik thuis kom moet ik nog steeds aan hem denken. Welke tips kunnen jullie mij nog geven om over mijn liefdesverdriet heen te komen.


2 reacties

Badge

heyy, Ik snap hoe verveelend dit kan zijn een break up is altijd lastig maar iedereen komt er ook altijd overheen. Het kost sowieso gewoon tijd bij de een duurt het langer bij de ander. Wat ik nu vooral zou doen is probeer te foccusen op jezelf, school, vrienden. en dit klinkt erg verveelend maar ik zou zoveel mogelijk dingen die je aan hem doen denken weg stoppen (bijv. zn snap vw) anders is het heel verlijdelijk om hem toch weer te snappen waardoor je waarschijnlijk alleen jezelf meer pijn mee doet.

 

xxx anoniempje0710

Reputatie 7
Badge +17

Zoveel mogelijk afleiding zoeken. Ga afspreken met vrienden, filmpje kijken, dat soort dingen. Ga niet teveel over de break-up na zitten denken. Daar heb je niks aan. Je moet er ook gewoon even doorheen. Na een tijd ga je steeds minder aan hem denken en wordt het vervelende gevoel vanzelf minder. Er over praten met mensen kan ook helpen.

Reageer