Skip to main content

Hallo, ik ben nu een maand samen met iemand maar ik heb geen gevoelens meer voor hem. Ik wil het uitmaken maar ik vind het zielig voor hem. Dus ik weet niet hoe ik het moet uitmaken. Want ik wil me ook nie belachelijk maken voor heel de school. Wat moet ik doen?

 

Groetjes Mariana

Doorgaan met die relatie terwijl je geen gevoelens meer voor hem hebt is veel zieliger voor hem.  Het uitmaken is nooit leuk maar het is beter dan hem voor de gek houden.

Hoe doe je dat het best? Ik vind dat je dit face to face moet doen. Dus niet via een appje of zo. Draai er niet omheen en zeg eerlijk hoe het zit.

Succes


Dankuu!! 


Ik ben helemaal mee eens met @tim16:) Face to Face uitmaken is veel beter dan via snap of whatsapp. Het zorgt voor meer duidelijkheid en ik zou het uitmaken wanneer hij alleen is, zodat jullie beter kan praten en hij niet voor schut staat.

Misschien kunnen jullie nog vrienden blijven? Veel succes! 🙂 Liefs x Banaantje <3


Super hard bedankt voor jullie tips! 


Het beste is gewoon persoonlijk inderdaad. Met een appje vindt ik best zwak en makkelijk zegmaar.

 

Misschien kunnen jullie nog vrienden blijven?

 

Vrienden blijven na een relatie is 9 / 10 keer een slecht idee. Ik zou het nooit doen. Maar sommige mensen kunnen na een relatie nog met elkaar over weg, maar beter kan je gewoon met iemand anders vrienden worden.


Reageer