Skip to main content

Hey allemaal,

ik ben Lisa (16) ik heb al een half jaar met mijn vriend in een relatie en we hebben al 10 maanden contact met elkaar.  Als we ruzie hebben gaat het er best wel hevig aan toe .  We hebben elkaar echt geslagen en geschopt.

Nu hebben we weer ruzie omdat hij vanochtend niet tegen me praatte en mocht hem niet aanraken uiteindelijk is hij weg gegaan naar huis en bleef ik hem bellen om te vragen om terug te komen maar hij wilde rusten. Blijkbaar deed hij vanochtend zo omdat hij al een tijd voelt dat ik niet van hem hou ofso.

nu ga ik eerlijk zijn ik hou super veel van hem maar soms denk ik dat ik hem niet meer leuk vind en heb ik gedachtes gehad over bijv hoe zou het zijn met die jongen maar dat wil ik Eig helemaal niet en soms kan ik mijn liefde echt zo goed laten zien aan mijn vriend en soms weer totaal niet.

Wat wel echt kut is ik ben gewoon me zelf verloren lijkt het fs en ik wil mezelf terug.

Ik kan het niet eens fatsoenlijk uitleggen ik weet het niet 

We zien elkaar meestal elke dag en slaap meestal elke dag bij elkaar  eigenlijk wonen we soort van samen want mijn ouders zijn ook nooit thuis want we gaan verhuizen en ze slapen meestal in het nieuwe huis.

Ik weet wel dat we veel van elkaar houden mss right persoon wrong time?

vriendelijke groetjes Lisa
 

Denk niet dat het right person wrong time is, sorry, harde waarheid maar jullie mishandelen elkaar.

 

de manier waarop jullie ruzie maken is gewoon niet gezond en gaat ook niet gezond zijn. Ik snap dat jullie veel van elkaar houden maar soms is het beter in gevallen zoals deze om elkaar los te laten, je geeft zelf ook aan dat je jezelf bent verloren hierdoor. 
 

kies voor jezelf en blijf niet in een relatie waar jullie elkaar pijn moeten doen om elkaar een punt te bewijzen: zowel jij als hij verdienen op dat gebied beter

 

xx


Hi, ik zou er over praten, fysiek geweld is nooit de oplossing. Ruzie gaat om goede communicatie, ik zat ook in een relatie waar iemand dacht dat ik niet om hem gaf en dan maar een gat in de muur had geslagen. 

 

Uiteindelijk heeft hij aangegeven dat hij het gevoel had dat ik minder van hem hield dan hij van mij, ik ben toen eerlijk geweest dat ik soms wat gevoelens had verloren maar hier en daar het weer terug komt. 


Misschien moet je gewoon aangeven dat je even een break wilt, en als je bang bent voor geweld neem dan contact op met 112 of je ouders. 

 

Groetjes ikwilanoniemblijven x

 

 


Reageer