Skip to main content

Ik heb dus sinds vandaag een vriendje. Ik ben 14 jaar oud en ben een meisje. Mijn vriendje en ik vonden elkaar al een half jaar leuk voordat we het tegen elkaar zijden. Nu hebben we een relatie en toch een beetje raar. Ik heb de hele dag met hem afgesproken en dat doen we maar soms. Hij blijft appen, bellen en langs fietsen, maar mijn moeder is jarig dus ik ben bezig. Is het dat hij me niet vertrouwd dat ik vreemd ga ofzo of is hij bang dat er iets is met me ik heb echt een tip nodig. In word en bang en zenuwachtig van want ik ga dit weekend op kamp van de kerk en hij gaat mee. En we gaan ook op 1 kamer slapen dus is heel spannend dus als je daar tips voor hebt graag🥰😇

Ehh nou gewoon zeggen tegen je vriendje dat je niet altijd aandacht van hem hoeft en hij is waarschijnlijk gewoon super verliefd op je.

Wilhelmavemela.


Ik zou niet meteen uit gaan van het slechtste, dus dat hij je niet vertrouwd. Het lijkt me waarschijnlijker dat hij je gewoon heel graag ziet :)


Hoi ik denk dat @J8j8  en  @wilhelmavemela  gelijk hebben. Hij is denk ik smoor :)

Groetjes liefs Julian X


Reageer